Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Happy?Hustrun köpte sig en liten bagatellartad sak av @Eric Jajjamensan P ...tack för kaffet.![]()
Klart hon är. Det är en Zodiac.
Såklart!Klart hon är. Det är en Zodiac.
Nästan en dum frågaSåklart!
Nu har det slagit slint helt för dig tror jagPga lätt förvirring och värmeslag så tänkte jag avyttra min fina V Wolf. Svår att hitta, särskilt i detta fina skick och med grön bezel. Bara att skicka ett PM om någon är intresserad.![]()
![]()
Ja så kan det bli. "It's all about the chase" som det brukar heta. Inte helt sant men har en viss poäng. Rastlös jag blir, segt som sirap i klocklådan det är, som Yoda skulle sagtNu har det slagit slint helt för dig tror jag![]()
Som Lemmy och c/o konstaterade "The chase is better than the catch, ya know..."Ja så kan det bli. "It's all about the chase" som det brukar heta. Inte helt sant men har en viss poäng. Rastlös jag blir, segt som sirap i klocklådan det är, som Yoda skulle sagt.
2 nya band på 2dagar. Dessutom galet bra på båda alternativen! Mycket bra!
Helt komplett2 nya band på 2dagar. Dessutom galet bra på båda alternativen! Mycket bra!![]()
Haha alltid!!Den eviga jakten på sunburst![]()
Sunburst är kung, här är min Strata.Den eviga jakten på sunburst![]()
Håller helt med! Mycket trevlig tråd med god stämning...Den här bilden duger väl här också, hoppas alla har en skön onsdag. För min del spenderas den i stugan tillsammans med ett par kalla innan jobbet åter kallar på måndag..
Edit; Rotat lite i andra trådar av ren tristess, och fasen vilken stämning vi har i den här tråden i jämförelse mot en del andra där det diskuteras i relativt otrevlig ton om all möjlig skit. Keep up the good work!
![]()
Amen!Den här bilden duger väl här också, hoppas alla har en skön onsdag. För min del spenderas den i stugan tillsammans med ett par kalla innan jobbet åter kallar på måndag..
Edit; Rotat lite i andra trådar av ren tristess, och fasen vilken stämning vi har i den här tråden i jämförelse mot en del andra där det diskuteras i relativt otrevlig ton om all möjlig skit. Keep up the good work!
![]()
Fräls dem!Matchar tavla med burk, min kära sambo tittar lite snett och sällskapet skakar bara på huvudet. Tycker det är fullständigt rimligt!
![]()
Det är alltid en stående uppgift när jag umgås med folk som inte fattar prylen...Fräls dem!
Helt rimligt...folk fattar bara inte sitt eget bästaMatchar tavla med burk, min kära sambo tittar lite snett och sällskapet skakar bara på huvudet. Tycker det är fullständigt rimligt!
![]()
Precis så jag känner, märkligt folk.Helt rimligt...folk fattar bara inte sitt eget bästa
Den är såååå snygg, vill-ha känsla på den![]()
Hon är på idag med...
Känner så varje gång jag tar på den. Känns bra att faktiskt ganska ha den dåDen är såååå snygg, vill-ha känsla på den![]()
Sweet. Grattis!
Det va vit bakelit! Vit ring! Jag blev glad! Wiiiii![]()