Det gör du helt rätt iBjuder också på en bild!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör du helt rätt iBjuder också på en bild!
![]()
Helt klart rimligt erbjudande!Du får en Z av mig mot en andel i ditt hus.
Eller hur!? Rent utav generöst skulle jag säga.Helt klart rimligt erbjudande!
Verkligen! Du är alldeles för snäll. Märkligt om han inte tar dealen..Eller hur!? Rent utav generöst skulle jag säga.
Jag bor i en lägenhet (av totalt 27) i en lägenhetslänga som påminner starkt om Pripyat.Helt klart rimligt erbjudande!
Pripyat! Du har väl inte börjat redan? Det heter Pripps blåJag bor i en lägenhet (av totalt 27) i en lägenhetslänga som påminner starkt om Pripyat.
Googla PripyatPripyat! Du har väl inte börjat redan? Det heter Pripps blå.
Din stackareGoogla Pripyat
Tyvärr helt snustorr afton...
Snyggt! Vad har du för höjd på den där? Sitter det valjoux 7750 verk i?
Fin pjäs, skulle vilja ha en sådan också,Yes det stämmer 7750. 14mm får jag det till, slarvigt mätt med tumstock..
GrooovMårrån dårar!![]()
Är det en tvåtons jag serFrån deras Instagram!
![]()
Det ser så ut. Skarpsynt!Är det en tvåtons jag ser
Melonen är inte helt fel hellerFrån deras Instagram!
![]()
Spännande! Vilken modell?
Fuck, fuck, fuckFrån deras Instagram!
![]()
Hade du hoppats på annat eller är det habegär som skapar denna aggression?Fuck, fuck, fuck
Jävla skitföretag!!!
Samma här!
Måste ha den där jävla stål/guld ...Hade du hoppats på annat eller är det habegär som skapar denna aggression?
Ser riktigt vass ut! Är sugen på den, helt klart!Måste ha den där jävla stål/guld ...
Blixter tuffMårrån dårar!![]()
Bra så kan du skicka den till mig sen!Måste ha den där jävla stål/guld ...
white, black, jubilee, yes yes yes yesFrån deras Instagram!
![]()