Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart funkar det!Funkar det, hmm pärlemotavla och rose vet inte om det är min grej, blev bättre med läder än det vita gummit som hör till![]()
Den kan vara svår att bära så den kommer till sin rätt. Mesh är mitt förslag.Funkar det, hmm pärlemotavla och rose vet inte om det är min grej, blev bättre med läder än det vita gummit som hör till![]()
Tips på mesh?Den kan vara svår att bära så den kommer till sin rätt. Mesh är mitt förslag.
Då har du kommit rättJag behöver en zodiac.
Divers club ?
No :/Divers club ?
Jag har bara haft Breitlings orginal, så jag har tyvärr inga bra tips. Men mesh är bekvämt och snyggt. Borde sitta på fler klockor.Tips på mesh?
Snackar vi Sharkmesh, dvs. det lite grövre så har jag bara gott att säga om Geckotas. Dom är schysta till ett hyfsat pris. Har dessutom funnits på Royalstraps så snabb leverans. Dock finns inte 20mm i lager just nu.Tips på mesh?
Får titta på det när lite deg kommer in igen!Snackar vi Sharkmesh, dvs. det lite grövre så har jag bara gott att säga om Geckotas. Dom är schysta till ett hyfsat pris. Har dessutom funnits på Royalstraps så snabb leverans. Dock finns inte 20mm i lager just nu.
![]()
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!Come with me to work. Rare model, any one in the forum still own it ?
![]()
Haha där kom denVÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!
Yes I doCome with me to work. Rare model, anyone in the forum still own it ?
![]()
great, post a pic when you have timeYes I do![]()
Köper den gärna av dig!Intresse?
185kr inklusive postens blå. Vitt original racinggummi, kanske med lite behov av uppfräschning. Tänker att det skulle sitta som en smäck på ZO9200, ZO9150 eller valfri bagatell.![]()
@OnePhat slå till! Kan bli helfestligt på din skindiverIntresse?
185kr inklusive postens blå. Vitt original racinggummi, kanske med lite behov av uppfräschning. Tänker att det skulle sitta som en smäck på ZO9200, ZO9150 eller valfri bagatell.![]()
Trevligt att vi satt med varsin zodiac i klassrummet idagJag har precis varit på fastighetsmässa och lyssnat på Anders Borg. Tyvärr eller tack och lov hade han byxorna på sig idag.
![]()
Eller hur! Eller på compen.@OnePhat slå till! Kan bli helfestligt på din skindiver![]()
Den är så sjukt cleanCome with me to work. Rare model, anyone in the forum still own it ?
![]()
Trevligt var bara förnamnet.Trevligt att vi satt med varsin zodiac i klassrummet idag![]()
yes extremely good condition, I'm taking care of this little baby.Den är så sjukt clean
DetsammaTrevligt var bara förnamnet.
Ha en trevlig kväll, jag är på vagnen hemåt
![]()