Ta't lugnt...du trillar snart av vagnen igenFin spridning på samlingen. Mycket bra.
(säger jag som inte har en enda för tillfället men det är lika roligt att titta, NOT)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta't lugnt...du trillar snart av vagnen igenFin spridning på samlingen. Mycket bra.
(säger jag som inte har en enda för tillfället men det är lika roligt att titta, NOT)
Jätte fin samling ju! Compressorn är fan underbar, Skinen tätt efter. Men allt som allt en kanon mix! Så himla braJag blev lite inspirerad av er andra och era tillskott att jag började fundera på om jag kanske skulle ta och lätta på lädret lite. Tog mig en titt i lådan och hittade...
![]()
...så jag tror jag väntar lite.
Börjar nästan likna en samling och det är inte likt mig men faaaan vad trevliga dom är allihopa.
TackJätte fin samling ju! Compressorn är fan underbar, Skinen tätt efter. Men allt som allt en kanon mix! Så himla bra![]()
Sjukt nöjd var lite suspekt först över l2l men blev sjukt bra!Vad tycker du om din?
Verkar väldigt obekväm att ha på handleden. Är det kanske någon form av sol-ur?Inga klockor detta år, men är barnsligt förtjust över att min bror kommit över en sådan här åt mig
![]()
Får iof vänta tills nästa år då jag hämtar hem den, men den som väntar på något gott...
Det är ett isländskt såkallat 'Nintend-ur' !Verkar väldigt obekväm att ha på handleden. Är det kanske någon form av sol-ur?
Melodin från Zelda börjar direkt spelas i huvudet.Inga klockor detta år, men är barnsligt förtjust över att min bror kommit över en sådan här åt mig
![]()
Får iof vänta tills nästa år då jag hämtar hem den, men den som väntar på något gott...
Ja, det några sjuhelsikes bandhorn.Sjukt nöjd var lite suspekt först över l2l men blev sjukt bra!
Det är först och främst för Zelda I och II som jag vill ha grejenMelodin från Zelda börjar direkt spelas i huvudet.
Very nice iddA model that I love
![]()
Riktigt fin klocka! Vad är måtten L2L..?Sjukt nöjd var lite suspekt först över l2l men blev sjukt bra!
Tror den ligger på ca 49-50 L2L .Riktigt fin klocka! Vad är måtten L2L..?
Ok, trodde det var ännu större.Tror den ligger på ca 49-50 L2L .
Min smärtgräns brukar ligga på runt 50. Men tycker Compressorn sitter jävligt bra. Jag är ju en av dom som har handleder som tändstickor dessvärre.Ok, trodde det var ännu större.
Den ska vara 49 av vad jag hittat på webben, tycker de ser mycket längre ut på bild så förstår vad du menarOk, trodde det var ännu större.
Ser bra utDet är så härligt att få den där kicken av en ny klockan. Lite pundartendenser nästan. Tillfredsställelsen av att få spänna på sig den ny klockan på morgonen och gå ut och möt dagen med sin nya kompis på armen.
![]()
Fett najs även om jag inte är så förtjust i mesh.Har bestämt mig för att behålla mina komplicerade bagateller för att komigen...kolla bara vad snygg den är.
![]()
Vad säger man? Smaken är som röven...klöven. Tur är väl detFett najs även om jag inte är så förtjust i mesh.
Den är ruggigt bra. Skiner som en sol.Någon i tråden som vill byta Lime-bagatellen mot en annan Zodiac? Kanske en bagatell i annan mildare färg?
![]()
Var glad för det du, jag vet inte hur många klockor jag fått passa pga mina stockar.Min smärtgräns brukar ligga på runt 50. Men tycker Compressorn sitter jävligt bra. Jag är ju en av dom som har handleder som tändstickor dessvärre.