It's megacoooolOne of my preferred zodiac models
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
It's megacoooolOne of my preferred zodiac models
![]()
Mmm, bästa vargen av alla. Tveklöst.Fick rocka på gummi idag!
![]()
Nice, so you and me can start Up the astrographic club here on klocksnackOne of my preferred zodiac models
![]()
Yes astro is unique. you have a lovely oneNice, so you and me can start Up the astrographic club here om klocksnack
(Old picture from last weekend)![]()
You as well my astro-friendYes astro is unique. you have a lovely one
Jäpp! Zodiacaktivism är inkluderade, generöst och anspänt. Glöm inte det!Sitt inte där och titta på Klocksnack...kuta ner och lägg din röst
![]()
20, 22, 24 mm ?
2020, 22, 24 mm ?
Härligt med oyster. Var hittar jag ett sådant?It's luncho'clock
![]()
Snart hemma i Schweiz kanske?Självklart fick Zodiacen följa med till alperna
![]()
Just detta exemplar är från en gammal rolle jag har liggandes.Härligt med oyster. Var hittar jag ett sådant?
Ibland blir det bättre![]()
Fortfarande lika nöjd.
Jag som skulle ha Tudor bb58 eller en snajsrig Panerai. Det blir sällan som man tänkt sig.
Passar till alltFunkar bra till skjorta![]()
Ibland blir det bättre![]()
Fortfarande lika nöjd.
Jag som skulle ha Tudor bb58 eller en snajsrig Panerai. Det blir sällan som man tänkt sig.
Great minds....
Den är fin. Ta väl hand om den.
Smarrigt värre!