Lite lube så är det löstDet där är bra men mitt gnisslade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite lube så är det löstDet där är bra men mitt gnisslade.
Ja det är butterflyMen det där är en uppdaterad variant med butterfly va? Det lås jag hyllat är ju detta.
![]()
![]()
![]()
Med stretch. Ser ju toppen ut. Hoppas det fungerar bra.Ja det är butterfly
Jag har fjädrande butterfly. Funkar lika bra. Det är ren jävla kärlek...Med stretch. Ser ju toppen ut. Hoppas det fungerar bra.
Köpte någon denna? Den har uppdaterade låset. Ett kap!Denna lämnar nuSläpper den för samma pris som jag själv gav för den 6500:- OBS nya jubilee som sitter på samt att grönt matchande gummi följer med!
Den är i nyskick och jag är enda ägaren. Medföljer gör även box samt manual.![]()
![]()
I think that jubilee looks much better on the compressor.Which bracelet do you think is better? I need a vote.
![]()
Den gick till en super nöjd kollega på jobbetKöpte någon denna? Den har uppdaterade låset. Ett kap!
Send me the jubileeWhich bracelet do you think is better? I need a vote.
![]()
Hahah was waiting for your replySend me the jubilee![]()
Is it the green one? Lovely watchHahah was waiting for your reply![]()
yes it is the green, waiting for some sun tomorrow to see well the colors.Is it the green one? Lovely watch
I would go for the jubilee.Which bracelet do you think is better? I need a vote.
![]()
Bra på läder!Blir en bra dag idag
![]()
Funderar på det letar i lådorna febriltBra på läder!
Faktiskt bättre än jag trodde. Känns ju lite no no med läder på en dykare men va fan...Bra på läder!
StabilOch en trippel![]()
Tycker nog att den gör sig bättre på originallänken, men allra bäst på NATO!Which bracelet do you think is better? I need a vote.
![]()
Green brothers, It is true, but the jubilee it is so comfortable, i think it is the winner.Tycker nog att den gör sig bättre på originallänken, men allra bäst på NATO!
![]()
![]()
Looks fantastic on your watchGreen brothers, It is true, but the jubilee it is so comfortable, i think it is the winner.