You made the right choice about the jubilee.Green brothers, It is true, but the jubilee it is so comfortable, i think it is the winner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
You made the right choice about the jubilee.Green brothers, It is true, but the jubilee it is so comfortable, i think it is the winner.
yeah, when I tried for the first time a compression I was not really impressed, but now I keep telling my self what I was thinking, it is really nice model, and sizeYou made the right choice about the jubilee.
Inte gmt tröttnar du på den göm den ett tag du hittar inte en till sådan.Går i tankarna på att sälja av lite grejer![]()
men vad ska man sälja?![]()
Nej jag vet, kommer nog aldrig hitta en sådan chrono igen heller inte i det skicket iallafall.Inte gmt tröttnar du på den göm den ett tag du hittar inte en till sådan.
GMT:n är inte ovanlig, men börjar dra iväg i pris...Inte gmt tröttnar du på den göm den ett tag du hittar inte en till sådan.
Är det originallänk till GMT:n?Går i tankarna på att sälja av lite grejer![]()
Jajamen det är det, jagade efter länken ett bra tagÄr det originallänk till GMT:n?
Härligt! Behåll klockan och sälj länken till migJajamen det är det, jagade efter länken ett bra tag
Får se vad som händer, har sjuk beslutsångestHärligt! Behåll klockan och sälj länken till migEller så säljer du både klockan och länken till mig. Man kan aldrig ha för många GMT:s!
![]()
Inte Compisen!Går i tankarna på att sälja av lite grejer![]()
Compisen ska få stannaInte Compisen!
Alla ska få stanna kvar en stund till så man inte gör något åt man ångrar...Går i tankarna på att sälja av lite grejer![]()
Vad kostar chronographen?Går i tankarna på att sälja av lite grejer![]()
Svårt att prissätta chronon, den är i nyskick, korrekt länk osv, har sett alla möjliga prissättningar på dem. Tänkte du gruppbild på allt eller Zodiacs?Vad kostar chronographen?
Jag har sett dig i fler trådar, du ser ut att ha en del trevliga ur. Bjuder du på en gruppbild?
Trevlig helg
Allt! Ge oss allt!Svårt att prissätta chronon, den är i nyskick, korrekt länk osv, har sett alla möjliga prissättningar på dem. Tänkte du gruppbild på allt eller Zodiacs?
Å Fyfan, får se om jag får ihop en sådan bild. Får titta i alla gömmor isåfallAllt! Ge oss allt!
Sprit?Det är helg, men något saknas i tråden...
På det ämnet.
Våran hustomte?På det ämnet.
Just det!Våran hustomte?
Karatefyllemästaren på vulkanön...På det ämnet.
Jag är beredd med bilder på Hulken och Getingen!Karatefyllemästaren på vulkanön...
Som jag trodde. Tyckte själv något saknadesJust det!
Matchar golv och vägg perfektFan lite tunt med bilder idag???
Får posta lite fler på den klocka ni redan sett alldeles för mycket....
![]()