Menar du sunkig eller grym kamouflage?Matchar golv och vägg perfekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar du sunkig eller grym kamouflage?Matchar golv och vägg perfekt.
Givetvis grym kamouflageMenar du sunkig eller grym kamouflage?![]()
Du är inte den första som undrar det
Ligger i tevesoffan och ser på Midsomer Murders. Så roligt man kan ha det (utan sprit) m.a.o
Låter helfestligt.....Ligger i tevesoffan och ser på Midsomer Murders. Så roligt man kan ha det (utan sprit) m.a.o![]()
Klackarna i taket !Låter helfestligt.....![]()
Äntligen, tänkte pinga dig annarsLigger i tevesoffan och ser på Midsomer Murders. Så roligt man kan ha det (utan sprit) m.a.o![]()
Imorgon är det dags att vända blad = Zodiacvecka med förhoppningsvis lite bandvariation. Om någon behöver lite variation själv kan ni betala mig med snygga bilder i efterskott för ett av banden jag säljerFan lite tunt med bilder idag???
Får posta lite fler på den klocka ni redan sett alldeles för mycket....
![]()
Gött. Hoppas att halsen är någorlunda intaktTillbaka i verkligheten.
Det finns lite sunburst i tavlan.
![]()
De stack hål på mig. Men jag lever. Nu med MN-band.Gött. Hoppas att halsen är någorlunda intakt.
Klockren kombo!De stack hål på mig. Men jag lever. Nu med MN-band.
![]()
Snyggt, men bättre med det bruna Z-gummit.
yeah, i got bored with the same band style, the brown is an elegant color, so why not trying leather with it. I'm trying to find a leather strap with blue sky stitching, it should be terrific.Snyggt, men bättre med det bruna Z-gummit.
Tack. Jag blev också nöjd. Men tropicgummi är nog snyggast.Klockren kombo!
Riktigt snyggtDe stack hål på mig. Men jag lever. Nu med MN-band.
![]()
Börja med zodiac iställetFunderar på att börja snusa igen, har så sabla tråkigt.
Snusa kan jag börja med inom en kvart, tar lite längre tid med Zodiac hehe... Men ett bra förslag hursomhelstBörja med zodiac istället![]()
Tycker jag absolut att du ska göra. Höll själv uppe i 8 år innan jag började igen. Ångrar mig inte en sekund. Pusslet blev helt igen. Visserligen bara ett 20bitars men ändåFunderar på att börja snusa igen, har så sabla tråkigt.
Rök istället, det är coolare. Iaf på film.Funderar på att börja snusa igen, har så sabla tråkigt.
20 bitars pussel och 8 bitars Nintendo, kan inte bli bättre än såTycker jag absolut att du ska göra. Höll själv uppe i 8 år innan jag började igen. Ångrar mig inte en sekund. Pusslet blev helt igen. Visserligen bara ett 20bitars men ändå![]()
Jag har försökt, tro mig.., tycker mest det är dyrt tyvärr.Rök istället, det är coolare. Iaf på film.
Typ när Clintan röker cigarr.
Han kan röka när någon filmar honom och sen snusa resten tycker jag.Rök istället, det är coolare. Iaf på film.
Typ när Clintan röker cigarr.
Check with this guy http://www.mjleather.com/yeah, i got bored with the same band style, the brown is an elegant color, so why not trying leather with it. I'm trying to find a leather strap with blue sky stitching, it should be terrific.