Ahmed
Silver
Looks good, thanks i will do.Check with this guy http://www.mjleather.com/
I have ordered ammo straps and can really recommend him. He´s also active on this forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Looks good, thanks i will do.Check with this guy http://www.mjleather.com/
I have ordered ammo straps and can really recommend him. He´s also active on this forum.
Snyggt. Sälj länken till mig är du snäll.Super seawolf 53....mkt trevlig!
![]()
Öpp, öpp, öpp. Din tar inte originallänk.Snyggt. Sälj länken till mig är du snäll.
Så jag har en annan boet än den på bilden?Öpp, öpp, öpp. Din tar inte originallänk.
Aldrig Skinboetter med sotade index.
Tyvärr. Sorry.Så jag har en annan boet än den på bilden?
Sotade index, är det index på vridringen du menar?
Tack. Det är inget och vara ledsen för.Tyvärr. Sorry.
En liten fråga. Varför i hela friden gör man så att inte originallänk passar alla av samma typ? Lite märkligt men kanske bara jag som tycker det. Får man den infon till sig på något sätt vid nyköp?Öpp, öpp, öpp. Din tar inte originallänk.
Aldrig Skinboetter med sotade index.
Nix det får man lista ut helt själv och javisst känns det jävligt skitnödigt.En liten fråga. Varför i hela friden gör man så att inte originallänk passar alla av samma typ? Lite märkligt men kanske bara jag som tycker det. Får man den infon till sig på något sätt vid nyköp?
Ja hade jag köpt en ny och senare velat komplettera med länk som ej passade så hade jag nog sketet ner mig totaltNix det får man lista ut helt själv och javisst känns det jävligt skitnödigt.
Ingen aning om vad du pratar omNu gör det fan ont att vänta. Jag har mina styrkor och jag har mina svagheter. Fullt ös; styrka. Fullt ös; kryptonit. Just nu rider min otålighet mig som en jävla mara. När denna skönhet kom var jag ytterst tveksam. Sedan värmde jag upp. Sedan kom begäret. Sedan ersättes begäret av en hopplös känsla när det fan inte går att köpa Zodiac någonstans. Många försök många nekanden. Sedan nirvana! Nu hopplöshet. Men snart... Sååååå snart...
Den finns i Sverige. Kanske är den här imorgon.
Ja, känner någon igen sig. Det är otacksam som fan att gilla Zodiac i Sverige. Men WOW vilken ride man får. Jakten är allt...![]()
Olymposen växer och växer. Grymt fin med sitt egna och speciella formspråk, blir grymt spännande att få se lite fina ” live ” bilder från dig när du fått klockan!Nu gör det fan ont att vänta. Jag har mina styrkor och jag har mina svagheter. Fullt ös; styrka. Fullt ös; kryptonit. Just nu rider min otålighet mig som en jävla mara. När denna skönhet kom var jag ytterst tveksam. Sedan värmde jag upp. Sedan kom begäret. Sedan ersättes begäret av en hopplös känsla när det fan inte går att köpa Zodiac någonstans. Många försök många nekanden. Sedan nirvana! Nu hopplöshet. Men snart... Sååååå snart...
Den finns i Sverige. Kanske är den här imorgon.
Ja, känner någon igen sig. Det är otacksam som fan att gilla Zodiac i Sverige. Men WOW vilken ride man får. Jakten är allt...![]()
Shit! Då är det bara jag som går igenom dettaIngen aning om vad du pratar om
Snygg som fan är den dock.
Haha ja antagligen.Shit! Då är det bara jag som går igenom detta![]()
Alla här vet säkert om detta men här finns dom i Europa. https://www.pageandcooper.com/brands/zodiac-watches/?_route_=brands/zodiac-watches/&p=1Ingen aning om vad du pratar om
Snygg som fan är den dock.
Pung! Hade inte en aning.Alla här vet säkert om detta men här finns dom i Europa. https://www.pageandcooper.com/brands/zodiac-watches/?_route_=brands/zodiac-watches/&p=1
Och fri frakt över 500 pundPung! Hade inte en aning.
Dafuq?! Det här är ju helt ny information. Iaf gör mig.Alla här vet säkert om detta men här finns dom i Europa. https://www.pageandcooper.com/brands/zodiac-watches/?_route_=brands/zodiac-watches/&p=1
Fan ingen dålig bomb att droppa så här en måndagskväll...Ehhh, hittade sidan på en gång när jag sökte på ersättningsklocka till min gamla zo9205. Trodde sektledaren med flera som lurkar efter Zodiacs sett detta förut och att det var gammal info. Bättre priser än beställningar från USA med råge om man räknar med moms av vad jag kunde se.
Oj det visste jag inte. Har ju suttit inne med infon någon vecka eller två. Tittade t.ex. på olympos som listar $795 (plus moms och frakt från USA) jämfört med £600 (inkl moms och frakt som jag läser det)Dan ingen dålig bomb att droppa då här en måndagskväll...
Kvalitets inlägg med andra ord! Hade inte en blekaste aning heller om den sidan.Ehhh, hittade sidan på en gång när jag sökte på ersättningsklocka till min gamla zo9205. Trodde sektledaren med flera som lurkar efter Zodiacs sett detta förut och att det var gammal info. Bättre priser än beställningar från USA med råge om man räknar med moms av vad jag kunde se.
Finns någon känd karaktär som sa något om att det här är bara slutet på börjanÄr det här början....till slutet?![]()