• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Super seawolf 53....mkt trevlig!
IMG_20180924_114925_202.jpg

Nu gör det fan ont att vänta. Jag har mina styrkor och jag har mina svagheter. Fullt ös; styrka. Fullt ös; kryptonit. Just nu rider min otålighet mig som en jävla mara. När denna skönhet kom var jag ytterst tveksam. Sedan värmde jag upp. Sedan kom begäret. Sedan ersättes begäret av en hopplös känsla när det fan inte går att köpa Zodiac någonstans. Många försök många nekanden. Sedan nirvana! Nu hopplöshet. Men snart... Sååååå snart...
Den finns i Sverige. Kanske är den här imorgon.
Ja, känner någon igen sig. Det är otacksam som fan att gilla Zodiac i Sverige. Men WOW vilken ride man får. Jakten är allt...
Olympos 1.jpg

Nu gör det fan ont att vänta. Jag har mina styrkor och jag har mina svagheter. Fullt ös; styrka. Fullt ös; kryptonit. Just nu rider min otålighet mig som en jävla mara. När denna skönhet kom var jag ytterst tveksam. Sedan värmde jag upp. Sedan kom begäret. Sedan ersättes begäret av en hopplös känsla när det fan inte går att köpa Zodiac någonstans. Många försök många nekanden. Sedan nirvana! Nu hopplöshet. Men snart... Sååååå snart...
Ja, känner någon igen sig. Det är otacksam som fan att gilla Zodiac i Sverige. Men WOW vilken ride man får. Jakten är allt...
Olympos 1.jpg
Ingen aning om vad du pratar om ;)
Snygg som fan är den dock.

Olympos 1.jpg
Olymposen växer och växer. Grymt fin med sitt egna och speciella formspråk, blir grymt spännande att få se lite fina ” live ” bilder från dig när du fått klockan! :)

Ehhh, hittade sidan på en gång när jag sökte på ersättningsklocka till min gamla zo9205. Trodde sektledaren med flera som lurkar efter Zodiacs sett detta förut och att det var gammal info. Bättre priser än beställningar från USA med råge om man räknar med moms av vad jag kunde se.

Ehhh, hittade sidan på en gång när jag sökte på ersättningsklocka till min gamla zo9205. Trodde sektledaren med flera som lurkar efter Zodiacs sett detta förut och att det var gammal info. Bättre priser än beställningar från USA med råge om man räknar med moms av vad jag kunde se.
Fan ingen dålig bomb att droppa så här en måndagskväll...

Kvalitets inlägg med andra ord! Hade inte en blekaste aning heller om den sidan.

Tillbaka
Topp