Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen som har en zo9257 som kan kasta in lite bilder?![]()
Äh vafan. Komplikationer... fjösigt... Vad är poängen med att mäta tiden om man inte lever. Håll kurs! Zodiac är laddad kalsong och knuten näve. Vad slår det? De flesta andra ”premium” märken är mest poserande. Varför drömma om preppy living när man kan ge näseblod åt en mjäkig Rolex sportare...En kronograf men jag räknar med att komplettera med an Zodiac. Verkar trögt på ks så blir bukten på eu om inget häbder...
Ännu en bagatell har bitit mig... Någon som sett en sådan utanför nätet eller kanske har koll på om någon äger en sån här? Jag har själv inte hittat reffen till denna, men ni kanske har koll?
//Edit Kan det vara ZO2294? 96 är svart vit 95 är den rosa
![]()
Herrejävlar vilka färger! Det är nu man inser att man är en liten fegis när det gäller att ta ut svängarna. Tyckte jag drog på som fasiken när jag köpte en Zodiac med blå urtavla...
Go get em'Jag ska dricka upp världens godaste Gin och sedan nita han som ögontafsar frugan.
Nu är det Z-helg. Go, go, go monkeys...![]()
Ja bara den här tråden gör att man håller extra hårt i klockan. Den är toppen, men en Heuer kommer få agera beater isf för den här knappt rörda skönheten.Äh vafan. Komplikationer... fjösigt... Vad är poängen med att mäta tiden om man inte lever. Håll kurs! Zodiac är laddad kalsong och knuten näve. Vad slår det? De flesta andra ”premium” märken är mest poserande. Varför drömma om preppy living när man kan ge näseblod åt en mjäkig Rolex sportare...
Bygg ditt eget varumärke.
Black is always blackJag kontrar med en svart urtavla och svart index
![]()
Är det den där som saknar pricken...Ja bara den här tråden gör att man håller extra hårt i klockan. Den är toppen, men en Heuer kommer få agera beater isf för den här knappt rörda skönheten.
Tog ett tag innan jag fattade, men precis så är det. Pricken borta...Black is always black
Är det den där som saknar pricken...![]()
Ja bara den här tråden gör att man håller extra hårt i klockan. Den är toppen, men en Heuer kommer få agera beater isf för den här knappt rörda skönheten.
That is a great watch, but a bit too much bling for my taste. Being the capo di tutti capi it would workkrono och zodiac? Best of both worlds![]()
Och tvåton!krono och zodiac? Best of both worlds![]()
Och tvåton!
Heuer the prickless Zodiac...Fast TT är redan min utan prick. Eller som en bekant sa... My name is Par with two pricks![]()
![]()
Vilken kronograf är du ute efter!That is a great watch, but a bit too much bling for my taste. Being the capo di tutti capi it would work![]()
Velar mellan en månklocka och en FOIS just nu.Vilken kronograf är du ute efter!
Är i någon tråd någonstans på KS kommer inte ihåg vem som skrev, vill säga @Nilas men kanske har helt felKanske är jag bara usel på att googla och forumsöka, men jag har ett starkt minne av en Klocksnack-tråd där någon jämförde en Rolex (modell oklar) med en Super Sea Wolf (troligen, inte helt säker på modellen) och till sist valde den sistnämnda. Kan dock inte hitta tråden i nuläget, låter det bekant för någon annan?
Kanske är jag bara usel på att googla och forumsöka, men jag har ett starkt minne av en Klocksnack-tråd där någon jämförde en Rolex (modell oklar) med en Super Sea Wolf (troligen, inte helt säker på modellen) och till sist valde den sistnämnda. Kan dock inte hitta tråden i nuläget, låter det bekant för någon annan?
Classy, sport, retro, all in one
![]()
Känner inte igen det alls, tyvärr.Är i någon tråd någonstans på KS kommer inte ihåg vem som skrev, vill säga @Nilas men kanske har helt fel
Okej, så fel man kan ha!Känner inte igen det alls, tyvärr.
I och för sig så vet jag inte alltid vad jag gör eller har gjort så du kan ha rätt ocksåOkej, så fel man kan ha!
Kanske är jag bara usel på att googla och forumsöka, men jag har ett starkt minne av en Klocksnack-tråd där någon jämförde en Rolex (modell oklar) med en Super Sea Wolf (troligen, inte helt säker på modellen) och till sist valde den sistnämnda. Kan dock inte hitta tråden i nuläget, låter det bekant för någon annan?
https://klocksnack.se/threads/två-dykare-en-jämförelse.78685/Är i någon tråd någonstans på KS kommer inte ihåg vem som skrev, vill säga @Nilas men kanske har helt fel
Velar mellan en månklocka och en FOIS just nu.
love itNjuter av vilodagen och solen.![]()
Väldigt trevlig den därNjuter av vilodagen och solen.![]()