• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.6%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.9%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.3%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.2%

• Totala väljare
    173
Ingen som har en zo9257 som kan kasta in lite bilder? :D
249B11DC-767C-4D25-BD73-7882FF063F85.jpeg

En kronograf men jag räknar med att komplettera med an Zodiac. Verkar trögt på ks så blir bukten på eu om inget häbder...
Äh vafan. Komplikationer... fjösigt... Vad är poängen med att mäta tiden om man inte lever. Håll kurs! Zodiac är laddad kalsong och knuten näve. Vad slår det? De flesta andra ”premium” märken är mest poserande. Varför drömma om preppy living när man kan ge näseblod åt en mjäkig Rolex sportare...
Bygg ditt eget varumärke.

Senast ändrad:
Ännu en bagatell har bitit mig... Någon som sett en sådan utanför nätet eller kanske har koll på om någon äger en sån här? Jag har själv inte hittat reffen till denna, men ni kanske har koll?

//Edit Kan det vara ZO2294? 96 är svart vit 95 är den rosa
8d2a56ec-488e-4e01-97df-ae946e012d24.jpeg

Herrejävlar vilka färger! Det är nu man inser att man är en liten fegis när det gäller att ta ut svängarna. Tyckte jag drog på som fasiken när jag köpte en Zodiac med blå urtavla...

Äh vafan. Komplikationer... fjösigt... Vad är poängen med att mäta tiden om man inte lever. Håll kurs! Zodiac är laddad kalsong och knuten näve. Vad slår det? De flesta andra ”premium” märken är mest poserande. Varför drömma om preppy living när man kan ge näseblod åt en mjäkig Rolex sportare...
Bygg ditt eget varumärke.
Ja bara den här tråden gör att man håller extra hårt i klockan. Den är toppen, men en Heuer kommer få agera beater isf för den här knappt rörda skönheten.

Kanske är jag bara usel på att googla och forumsöka, men jag har ett starkt minne av en Klocksnack-tråd där någon jämförde en Rolex (modell oklar) med en Super Sea Wolf (troligen, inte helt säker på modellen) och till sist valde den sistnämnda. Kan dock inte hitta tråden i nuläget, låter det bekant för någon annan?

Kanske är jag bara usel på att googla och forumsöka, men jag har ett starkt minne av en Klocksnack-tråd där någon jämförde en Rolex (modell oklar) med en Super Sea Wolf (troligen, inte helt säker på modellen) och till sist valde den sistnämnda. Kan dock inte hitta tråden i nuläget, låter det bekant för någon annan?
Är i någon tråd någonstans på KS kommer inte ihåg vem som skrev, vill säga @Nilas men kanske har helt fel

Är i någon tråd någonstans på KS kommer inte ihåg vem som skrev, vill säga @Nilas men kanske har helt fel
https://klocksnack.se/threads/två-dykare-en-jämförelse.78685/

Tillbaka
Topp