Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaaaa!! UNDERBART!!Japp, jag har köpt en.
Inget snack, bara verkstad...![]()
Så jäkla snygg jag vill också ha en!Japp, jag har köpt en.
Inget snack, bara verkstad...![]()
TUNGT MÄSTARMÖTE.7005:an har fått konkurrens![]()
Inget snack. Sjövargen slår ALLT. Kul att du tar en bit av Zodiacs nya - helrätta - satsning till Svedala. Kommer dessa någonsin att säljas nya hos svenska AD?TUNGT MÄSTARMÖTE.
Ska skriva ner den blodiga uppgörelsen nästa vecka när dammet har lagt sig.
AD i Sverige - Bah! Vore för enkelt. Vart är ditt sinne för raffel!Inget snack. Sjövargen slår ALLT. Kul att du tar en bit av Zodiacs nya - helrätta - satsning till Svedala. Kommer dessa någonsin att säljas nya hos svenska AD?
Intresseanmälan skickas härmed!Stor, svart och elak. Söker nytt hem!
Nytt saffirglas, nytt batteri och provtryckt. En skräckinjagande Aviator-En-Masse!
![]()
Passar dig som är likblek, stor och elak. Klart du ska ha den!Intresseanmälan skickas härmed!
Jo men det är klart jag ska ha den. Ge hit!!Passar dig som är likblek, stor och elak. Klart du ska ha den!
Jamen se där ja! Satan va läcker!Första dygnet tillsammans.
![]()
Den kändes väl inget vidare ,jag är snäll kan byta med dig har säcken full .Första dygnet tillsammans.
![]()
Fler wristshots! Första intryck? Tankar, idéer? Låt oss höra.Första dygnet tillsammans.
![]()
Det där är en keeper. Den är legendarisk och ska någon ha en sådan så är det du!Ska samla tankarna lite och lira ihop en review och en Wolf vs. 7005.
Ni få denna så länge.![]()
Hur trivs ni ihop?Ska samla tankarna lite och lira ihop en review och en Wolf vs. 7005.
Ni få denna så länge.![]()
Sea Dragon äger. Universums mest underskattade klocka!Skarp drake i mindre skarp kollektivtrafik. Den finns liksom alltid där, den där sjödraken. En har dåliga dagar ibland, runt av kassa. Men så ser man ner på vad som på ett betryggande vis klamrar sig fast runt ens vänstra handled och ver att allt kommer att bli bra. Viva la Zodde!
![]()
InstämmerSea Dragon äger. Universums mest underskattade klocka!