Har du plöjt igenom den låååånga listan med bandmakare i första inlägget i tråden?Har ett likadant men jobbar inte med svart Tack ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du plöjt igenom den låååånga listan med bandmakare i första inlägget i tråden?Har ett likadant men jobbar inte med svart Tack ändå!
Det här med att byta band är väl inte så märkvärdigt??? .....sa jag för några dagar sedan. Detta band från Mays Berlin tänkte jag att det kommer jag aldrig använda just för att det är för slitet och tom fult.
Igår åkte det på bara för att testa. O plötsligt ser det så jäkla bra ut och kan vara det mest bekväma bandet jag testat. Whao!!! Bara att inse att även jag kommer dras in i bandträsket och köra bandbytesmaraton framöver
Welcome to the "dark side"Det här med att byta band är väl inte så märkvärdigt??? .....sa jag för några dagar sedan. Detta band från Mays Berlin tänkte jag att det kommer jag aldrig använda just för att det är för slitet och tom fult.
Igår åkte det på bara för att testa. O plötsligt ser det så jäkla bra ut och kan vara det mest bekväma bandet jag testat. Whao!!! Bara att inse att även jag kommer dras in i bandträsket och köra bandbytesmaraton framöver
Det är snyggt!Det här med att byta band är väl inte så märkvärdigt??? .....sa jag för några dagar sedan. Detta band från Mays Berlin tänkte jag att det kommer jag aldrig använda just för att det är för slitet och tom fult.
Ojojojojoj. Mkt bra. Fult med en bred keeper bara. Men det kan han säkert lösa .
Du kan nog få 2 breda keepersOjojojojoj. Mkt bra. Fult med en bred keeper bara. Men det kan han säkert lösa .
Han är ungefär lika tvär och petig som du, så jag vet inte om du kommer lyckas ändra hans koncept. Men prova gärna Säg inte att du känner mig bara...Ojojojojoj. Mkt bra. Fult med en bred keeper bara. Men det kan han säkert lösa .
Simona brukar oftast ha 2 el 3 smala, iaf dom jag köpt därifrån. Det ljusare bandet som jag skickade till dig med en bred keeper vet jag inte vem som gjortKör Toshi alltid med bara en bred keeper? Di Simona verkar också syssla med det otyget.
Ok! Då skall ingen skuld kastas över honom.Simona brukar oftast ha 2 el 3 smala, iaf dom jag köpt därifrån. Det ljusare bandet som jag skickade till dig med en bred keeper vet jag inte vem som gjort
Mårt sa att du var flexibel och säker kunde lösa...Han är ungefär lika tvär och petig som du, så jag vet inte om du kommer lyckas ändra hans koncept. Men prova gärna Säg inte att du känner mig bara...
Hehe. Det vore klart underhållande.Mårt sa att du var flexibel och säker kunde lösa...
På tal om FAQn så sa den så här:Mårt sa att du var flexibel och säker kunde lösa...
Samma hände mig, han frågade om jag inte läst på sidan eller vad som var oklartHehe. Det vore klart underhållande.
Jag frågade honom en gång om att få tapered ... och då lade han till i FAQn att han fasen inte gör tapered.
På tal om FAQn så sa den så här:
My straps come with one 15mm wide floating keeper as standard, but if you want a a fixed keeper it’s not a problem. I feel that 15mm is the perfect width for a single floating keeper, however it is too wide for a sewn in keeper so if you want a sewn in keeper it will be 9mm wide. A strap made with a sewn in keeper will also have a floating keeper (also 9mm wide).
Därmed förväntar jag mig snart en beställning av @kmg
Låter som en flexibel snubbe....Samma hände mig, han frågade om jag inte läst på sidan eller vad som var oklart
Riktigt fint!Testar kaffebandet på 911.. blev svinbra. Ett av mina absoluta favoritband
Idag kom även mitt! Roar mig med att byta termostat på kylen så den gamla termostaten fick vara med på bild.Tog bara lite över 4 månader , idag kom det fram
Ett oanvänt fiddystrap
Det här blev ju inte alls dumt. Riktigt nöjd med bandet. Blev precis vad jag hade tänkt migKom ett nytt band i lådan även här idag..
Från The Strap Tailor ( www.instagram.com/thestraptailor ) , riktigt bra första intryck . Ska testas på panna strax
Erkänn, ni ligger med varandra!... och ett till strap , denna gång från Mr Tip Top (vem annars..)
Nästan iaf, vi skriver/pratar rätt mycket på fritidenErkänn, ni ligger med varandra!
(Men snyggt är det, helt klart)
Pratar ni i NCS-koder?Nästan iaf, vi skriver/pratar rätt mycket på fritiden
Hur visste du det ??Pratar ni i NCS-koder?
Hehe. Jag misstänkte.Hur visste du det ??