Det är bra! Du börjar i samma ände som jag. Beställde strap först, vilket inte har kommit ännu, och sedan Fiddy vilken kom fort.Tog bara lite över 4 månader , idag kom det fram
Ett oanvänt fiddystrap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bra! Du börjar i samma ände som jag. Beställde strap först, vilket inte har kommit ännu, och sedan Fiddy vilken kom fort.Tog bara lite över 4 månader , idag kom det fram
Ett oanvänt fiddystrap
Tog bara lite över 4 månader , idag kom det fram
Ett oanvänt fiddystrap
Jag jobbar väldigt sakta...Så du gör dig redo alltså
Jag jobbar väldigt sakta...
Är det 24/24?cordes leather ”muxia” galet snyggt band och mjukt. Kommer läggas ut på köp o sälj ikväll. Använt ett fåtal ggr. Gav 1800kr
Få honom att göra 26/26 band också.Lyckats dra ner en till i fördärvet, i detta fall min bandsnubbe som (efter mina upprepade beställningar) fått feeling och har börjat knåpa ihop band till Pannor. https://www.etsy.com/shop/tkachcraftco/?section_id=29841739
Bland annat kan man bli lika cool som jag och beställa ett i naturfärgat läder. Schyssta band till bra pris.
Går säkert om du frågarFå honom att göra 26/26 band också.
Han har bara 26/22 listat och jag gillar 26/26 på 1950Går säkert om du frågar
Edit: Vad ska du med det till föresten? Blir ju snyggare med lite avsmalning, tex 26/24.
24/22 ca 115/75Är det 24/24?
Du tänker så. Men han gör helt cuctom om man vill. Alla mina är specialbeställda.Han har bara 26/22 listat och jag gillar 26/26 på 1950
Den som funkar med Dom måtten får ett grymt band, jag har det i 26/26 och det är ett fantastiskt läder och färgen är grym, skiftar från mörkblått till svart beroende på ljuset. Som mörkt bläck typ...24/22 ca 115/75
Ja jag var väldigt förvånad när bandet kom trots att jag hade väldigt höga förväntningar med tanke på priset..galet hög kvaliteDen som funkar med Dom måtten får ett grymt band, jag har det i 26/26 och det är ett fantastiskt läder och färgen är grym, skiftar från mörkblått till svart beroende på ljuset. Som mörkt bläck typ...
Riktigt snyggt!Jag sällar mig till oddface-blått-schletet-canvas-klubben.
Är reptil ett måste?Gillar stuket på OEM-alligatorbanden (24/22), tycker om att de är lite elegantare och inte så biffiga. Är dock osugen på att betala OEM-premium. Har någon några tips på tillverkare av liknande band under eller runt tusenlappen?
I första hand något exotiskt, men kan säkert bli övertygadÄr reptil ett måste?
Ok. Återkommer om jag kommer på något.I första hand något exotiskt, men kan säkert bli övertygad
Det fanns en snubbe för ett antal år sedan i ... fja ... Singapore kanske ... som hette peter.watchacc. Han går säkert att googla fram och kontakta. Han gjorde bra grejer förr, som inte kostade skjortan, typ runt tusenlappen.Gillar stuket på OEM-alligatorbanden (24/22), tycker om att de är lite elegantare och inte så biffiga. Är dock osugen på att betala OEM-premium. Har någon några tips på tillverkare av liknande band under eller runt tusenlappen?
Jag tänker Hirsch annars. De har väl några sådana, som inte är så dyra.Gillar stuket på OEM-alligatorbanden (24/22), tycker om att de är lite elegantare och inte så biffiga. Är dock osugen på att betala OEM-premium. Har någon några tips på tillverkare av liknande band under eller runt tusenlappen?
Det fanns en snubbe för ett antal år sedan i ... fja ... Singapore kanske ... som hette peter.watchacc. Han går säkert att googla fram och kontakta. Han gjorde bra grejer förr, som inte kostade skjortan, typ runt tusenlappen.
Här är ett par länkar till ett gamla inlägg: 7 oktober 2018 28 augusti 2017
@Caravelle33 letade "nyligen" efter liknande, kanske hittade honom eller något alternativ?
Någon köpte ett av mina gamla peter.watchacc och @RicVin köpte det andra.
Två år gammal annons: https://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7522567&rid=0#msg_7522567
... men summa summarum : [email protected] når du honom nog på.
Jag letade som en dåre men Peter watchacc verkar ha försvunnit från jordens yta. Just nu har jag ett OEM svar alligator, ett OEM JV gold och ett Mays blue alligator nubuck. Inget V dom är dock direkt billigt. Kan du tänka dig begagnat så kan du kolla paneristi.com eller höra om inte @peterc har något över i 24mm. Såg även bilder på ett skitsnyggt ljust alligator av @oddface. Av dom jag har provat så trivs jag bäst med OEM
Begagnat OEMGillar stuket på OEM-alligatorbanden (24/22), tycker om att de är lite elegantare och inte så biffiga. Är dock osugen på att betala OEM-premium. Har någon några tips på tillverkare av liknande band under eller runt tusenlappen?
Gillar stuket på OEM-alligatorbanden (24/22), tycker om att de är lite elegantare och inte så biffiga. Är dock osugen på att betala OEM-premium. Har någon några tips på tillverkare av liknande band under eller runt tusenlappen?
Jag letade som en dåre men Peter watchacc verkar ha försvunnit från jordens yta. Just nu har jag ett OEM svar alligator, ett OEM JV gold och ett Mays blue alligator nubuck. Inget V dom är dock direkt billigt. Kan du tänka dig begagnat så kan du kolla paneristi.com eller höra om inte @peterc har något över i 24mm. Såg även bilder på ett skitsnyggt ljust alligator av @oddface. Av dom jag har provat så trivs jag bäst med OEM
Har ett likadant men jobbar inte med svart Tack ändå!Jag har som sagt ett svart OEM alligator i 24/22 som ligger på köp och sälj, inte använt många gånger så i riktigt bra skick. Om det kan vara ngt så är det bara att höra av sig.
Den andra annonsen jag länkade till har även ett i bruntHar ett likadant men jobbar inte med svart Tack ändå!