Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet du, när jag hade den där funderade jag på typ ett ljusblått eller så för att verkligen bryta av.
Ljusblått kan vara riktigt bra.Vet du, när jag hade den där funderade jag på typ ett ljusblått eller så för att verkligen bryta av.
Funkade ju riktigt braIdag landade ett canvas gjort av @VanDusen.
Jag är så nöjd med bandet !
Passning, tjocklek och färg 100%!
Vad tycker ni?
Blev superbra!Funkade ju riktigt bra
Exakt så gjorde jag Nu måste jag bara töja ut hålen där Quick release barsen ska in. De går in om jag trycker hårt som fan men rädd för att de ska bli svåra att ta ut sen.Kulan är gängad! Bra tång och snurra motsols.
Exakt, bara att trycka in sylen och töjaExakt så gjorde jag Nu måste jag bara töja ut hålen där Quick release barsen ska in. De går in om jag trycker hårt som fan men rädd för att de ska bli svåra att ta ut sen.
Tips?
Snygga band, ser fram emot fotot
Jag beställde två nya canvas från Kyros, jag är lite kär i hans canvas, har typ 5-6 stycken nu. Det kommer ett foto på dem på klocka snart också. Lovar.
De kom nog i en annan tråd, men...Snygga band, ser fram emot fotot
Vart fan befinner du dig? Flytta! Dock bra band!Idag 7 plusgrader ute och då åker bandet från @oddface på.
Tanken har slagit mig !Vart fan befinner du dig? Flytta! Dock bra band!
Dragspelsgummit är skönare, OP gummit är snyggareHej,
Känns som detta borde vara rätt tråd. Tänker skaffa mig ett ytterligare gummi till min 973. Har dragspelsgummit som följde med. Finns det några för/nackdelar med dragspelsgummit kontra det vanliga OP gummit?
Det kan jag nog instämma helt klart. Är det enbart estetiskt får jag helt enkelt bestämma mig i affären!Dragspelsgummit är skönare, OP gummit är snyggare
Det är dock sjukt mycket snyggare!Det kan jag nog instämma helt klart. Är det enbart estetiskt får jag helt enkelt bestämma mig i affären!
Estetik går alltid före komfortDet kan jag nog instämma helt klart. Är det enbart estetiskt får jag helt enkelt bestämma mig i affären!
... jag testar/lånar just en väldigt bekväm Tudor Pelagos och funderar på att byta ut min 1028 mot den, känner mig oerhört rådvill och så säger du det där ...Estetik går alltid före komfort