Va? Är den ens legit?Köp då, bara köra på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va? Är den ens legit?Köp då, bara köra på
Inte en aning, ser ut som snubben rägga kontot enkomt för att fråga om den va ok eller inte. Kanske va drygt och onödigt svar av mig. Men kändes väldigt genomsökt.Va? Är den ens legit?
Be urmakaren öppna klockanVad tror ni om den här.
Hittade den hos en urmakare i Vietnam.
Jag tycker att du med gott samvete kan avstå den klockanSvårt att säga men den känns bra
Vad tror ni om den här.
Hittade den hos en urmakare i Vietnam.
Vet inte vilken modell den försöker likna, men den är inte ok.Vad begär urmakaren för pris? Hur som helst så tycker jag den ser väldigt märklig ut
Ska vara en Tudor submariner ref 7928. Kan för lite om dessa men aldrig sett en blå. Tavlorna blir dock lätt så där korniga när de patinerasVet inte vilken modell den försöker likna, men den är inte ok.
Men den kom väl inte med datum? Dessutom ser pärlan inte ok ut, udda typsnitt, saknar bindestreck mellan oyster-princeSka vara en Tudor submariner ref 7928. Kan för lite om dessa men aldrig sett en blå. Tavlorna blir dock lätt så där korniga när de patineras
Det har du helt rätt i. Tänkte jag inte ens på. Att insert inte är legit syns men visste inte angående det andra men som du säger så kom de aldrig med datumMen den kom väl inte med datum? Dessutom ser pärlan inte ok ut, udda typsnitt, saknar bindestreck mellan oyster-prince
Bortsett från det osmakliga länksmycket och att den eventuellt ser ut att fått sig en del polering så ser jag inget konstigt med den som sticker ut. Vad tänker du på?
Tycker ändlänkarna ser lite off ut. Men det kan ju vara synvilla. Fick känslan av att det var något skumt med den, men då är jag ingen expert heller.Bortsett från det osmakliga länksmycket och att den eventuellt ser ut att fått sig en del polering så ser jag inget konstigt med den som sticker ut. Vad tänker du på?
Ja herrejistenes mycket ska man vara med om!?!
Istället för detta till synes total orelevanta svar som inte svarar på frågeställning för fem öre kan du väl posta bilder som visar att det de facto inte är något skumt med den?Ja herrejistenes mycket ska man vara med om!?!
Jag låter det vara osagt om den är äkta eller inte men jag kan garantera att de första du får höra om du vill ha ett svar från de som kan är att du måste posta fler och bättre bilderHar övertagit en klocka från en släkting. Är den äkta eller ej? Tack!
Ganska säker på att den är fake. Har aldrig sett någon med datumet åt det hållet. Det skall vara roterat 90 grader. Ser skum ut också, men bilden är inte så skarp.Har övertagit en klocka från en släkting. Är den äkta eller ej? Tack!
Nä, det är en 5:a på bilden. Vriden fel. Dessutom finns det PO chronos där datumet sitter längre in på tavlan. Men i övrigt ser den ju inte bra ut heller.Den är inte äkta, skall se ut såhär. Datumet är vridet rätt men sitter på fel ställe (ska sitta mellan 4 och 5).
Krona och pushers ser dessutom mindre ut.
Dålig bild men finishen överlag ser för risig ut!
Menade såklart datumfönstret och inte siffranNä, det är en 5:a på bilden. Vriden fel. Dessutom finns det PO chronos där datumet sitter längre in på tavlan. Men i övrigt ser den ju inte bra ut heller.
Ja, vi kan iaf enas om att det är en en fake. Eller en dålig prototyp.Menade såklart datumfönstret och inte siffran
Hittade också en med datumfönstret längre in som du säger, dock är siffran vridet åt fel håll ändå!
Så du såg klockan alltså kom o tänka på en tråd för ett par år sedan med någon känd modell som hade en rolle. Dåligt fokus på klockanHaha, det blev en något trevligare ton till enpostare i denna tråd när bakgrunden på bilden föreställde ett par kvinnoben, en reflektion bara
Fantastiskt vad kvinnor gör med oss män.
EDIT: Fel av mig.Varför antar ni att jag är kvinna? Kjol och benen i kors gör inte att snoppen ramlar av om man fötts med sådan. Lovar!
Ta en funderare på vad det säger om dig istället.Haha, det var inte något antagande ifrån mitt håll mer än att om det verkar vara en kvinna(?) som lagt upp någon fråga, kliver gentlemännen in i denna tråd och räddar kvinnan(?) i nöd - fint på något sätt
Lite skevt hur du uttrycker dig.Haha, det var inte något antagande ifrån mitt håll mer än att om det verkar vara en kvinna(?) som lagt upp någon fråga, kliver gentlemännen in i denna tråd och räddar kvinnan(?) i nöd - fint på något sätt