Den där törs nog tom jag säga är fejk !Noen som kan hjelpe meg med denne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där törs nog tom jag säga är fejk !Noen som kan hjelpe meg med denne?
Fejk. Vems är det?Noen som kan hjelpe meg med denne?
Ser fel ut, tyvärr. Trycket på urtavlan är förfärligt. Det är fel armband. Baksidan ser fel ut. Och speciellt borde den har ett serienummer eftersom det var en limited edition, xxxxxx/10007 .Noen som kan hjelpe meg med denne?
Den där törs nog tom jag säga är fejk !
Fejk. Vems är det?
Takk for at dere bekrefter, det er en bekant som har köpt den så ville bare ha någon annans åsikt også ifall det skulle bli dårlig stemningSer fel ut, tyvärr. Trycket på urtavlan är förfärligt. Det är fel armband. Baksidan ser fel ut. Och speciellt borde den har ett serienummer eftersom det var en limited edition, xxxxxx/10007 .
Exempel: https://www.swisswatchexpo.com/watc...s-James-Bond-Limited-Edition-2537-80-00-13464
Ja du...... men varför ?Takk for at dere bekrefter, det er en bekant som har köpt den så ville bare ha någon annans åsikt også ifall det skulle bli dårlig stemning
Han hadde köpt den sammen med en hel del annat skräp.
Tur att det finns metallåtervinning! alternativet kan vara att skicka allt till @jabla och hans lerpressare!Takk for at dere bekrefter, det er en bekant som har köpt den så ville bare ha någon annans åsikt også ifall det skulle bli dårlig stemning
Han hadde köpt den sammen med en hel del annat skräp.
Ja du...... men varför ?
Haha, bra fråga. Var nog et loppisfynd med et hopp om at det var äkta klockor vil jag gissa påTur att det finns metallåtervinning! alternativet kan vara att skicka allt till @jabla och hans lerpressare!
Haha Instagrams största troll.
Quartz och två 60-sekunders subdials. Fejk.En vän bad frågade mig om denna klocka, men jag är absolut ingen expert på AP. Dock hittar jag ingen med diamanter på 8an som denna. Vad tror ni?
Min väns bekant som äger klockan. Ingen aning om vad som är tanken med "äkthetskontrollen".Quartz och två 60-sekunders subdials. Fejk.
Är det din väns eller försökte han göra "årets klipp"?
Finns ingenting som är korrekt med denna.En vän bad frågade mig om denna klocka, men jag är absolut ingen expert på AP. Dock hittar jag ingen med diamanter på 8an som denna. Vad tror ni?
Inte bara här. Det är samma sak på FB i de klockgrupper jag är med i...Alla klockor som lägga upp här verkar vara en bekants eller en väns klocka....
Sådan tur att dom alltid känner någon på KS som kan förmedla deras fråga vidare...Alla klockor som lägga upp här verkar vara en bekants eller en väns klocka....
Tack! Då blir det en service direkt. Den har legat alldeles för länge i ett kassaskåpFin och äkta. Kronan är Kronometer Stockholm. De sålde kvalitetsur, oftast Breitling.
Om inte annat lite kul att Skicket på visare bedöms Vara 5/5Tycker denna ser väldigt suspekt ut.
Rolex klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Rolex klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Fake AFStötte på denna traderaannonsen på en 116200, och någon verkar har betaltat 50k.Rolex klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Rolex klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Tycker den ser riktigt skum ut, speciellt hur ändlänkarna möter boetten (aldrig sett denna typen av ändlänkar på en 116200).
Vad säger ni andra?
Stackars köpare...Fake AF
Det får du lära dig eller lämna in den till någon som kan verifiera det. Typ värderingsman eller AD för kostnadsförslag på service.Hur ser jag att min Tag Heuer klocka är äkta?
Har case och garantikort som ännu inte är aktiverad. Därav min fråga. Köpt av svensk näthandlare som i sin tur köper av auktoriserad återförsäljare.
Om du vill ha en bedömning utifrån bilder, så får du ta ett gäng i bra kvalitet och ladda upp.Hur ser jag att min Tag Heuer klocka är äkta?
Har case och garantikort som ännu inte är aktiverad. Därav min fråga. Köpt av svensk näthandlare som i sin tur köper av auktoriserad återförsäljare.
Det får du lära dig eller lämna in den till någon som kan verifiera det. Typ värderingsman eller AD för kostnadsförslag på service.
En start är väl att kolla om den är registrerad och har garanti här. https://www.was.tagheuer.com/AfterSalesService/CustomerWarranties
Vad betyder "garantikort som ännu inte är akriverad"?
Ja de verkar ju inte ens ha internet.Sådan tur att dom alltid känner någon på KS som kan förmedla deras fråga vidare...