Är det inte bättre att köpa från någon man litar påVad tror ni om denna? Enligt säljare en 1601 från -75. Jag tycker att den ser bra ut men jag köper inte riktigt säljaren, därav frågan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det inte bättre att köpa från någon man litar påVad tror ni om denna? Enligt säljare en 1601 från -75. Jag tycker att den ser bra ut men jag köper inte riktigt säljaren, därav frågan.
Självklart, jag försöker bara lära mig längs vägenÄr det inte bättre att köpa från någon man litar på
Vad tror ni om denna? Enligt säljare en 1601 från -75. Jag tycker att den ser bra ut men jag köper inte riktigt säljaren, därav frågan.
Köp inte om säljaren inte känns OKSjälvklart, jag försöker bara lära mig längs vägen
Freitling. Är det din?Denna Breitling (om det nu är det) har jag inte sett förr. Någon som kan sätta fingret på vad det är?
Nej, inte min - har dykt upp i flödet och har inte sett något liknande tidigareFreitling. Är det din?
Nej, inte min - har dykt upp i flödet och har inte sett något liknande tidigare
Googla referensen så ser du hur bandet ska se ut. Det ska inte se ut så där.Fick med ett gummiarmband till en Omega SMP kvarts. Funderar på om det är äkta. Det som gör mig fundersam är att Omega-loggan ser lite off ut. Har inget äkta att jämföra med. Säljaren (handlare) gjorde ingen utfästelse att det var äkta. Spännet ser jag inget konstigt med, men kopiorna kanske är helt perfekta numera?
Jag är knappast någon expert på Omega men söker man på artikelnumret (98000382) så får man upp ett 22mm gummiband till Planet Ocean.Fick med ett gummiarmband till en Omega SMP kvarts. Funderar på om det är äkta. Det som gör mig fundersam är att Omega-loggan ser lite off ut. Har inget äkta att jämföra med. Säljaren (handlare) gjorde ingen utfästelse att det var äkta. Spännet ser jag inget konstigt med, men kopiorna kanske är helt perfekta numera?
När en förfalskning är så dålig att den nästan blir bra, lite som en bra dålig kalkonfilm.Frågan av min vän som sa, du som kan klockor. Är den här äkta? Köpte den i Thailand för 10 år sedan.
mitt svar, vad tror du? Finns det för det första den 35e?
Exakt!När en förfalskning är så dålig att den nästan blir bra, lite som en bra dålig kalkonfilm.
Har du fått tillstånd att publicera någon annans adress på ett forum?Hej! Frågar här med.
Någon som är proffs här kanske?
söker en sub date och sprang över den här på blocket. ser det ok ut? Kan man kolla serienumret om den är äkta och inte stulen?
säljaren känns ok men man vet aldrig.
Tänkte inte på att det var en adress där. Fixat.Har du fått tillstånd att publicera någon annans adress på ett forum?
Vems är den?Legit eller inte ?
Tok-fakeLegit eller inte ?
Man kanske skulle ha några enkla regler här, man behöver inte fråga om:
klockan är köpt i Tailand för 300kr
klockan är hittat i en byrålåda hos en släkting som är känd för att vara snål
klockan är hittat på en loppis och det står Rolex på den
klockan tillhör en polare som aldrig köpt någonting över 1000kr
Utmärkt !Guide för nybörjare: att identifiera fake-klockor, oavsett märke.
Den här guiden vänder sig till dig som har fått, hittat eller ärvt en exklusiv klocka, men misstänker att den är fejk. Kan även appliceras på klockor dina "polare" (eller folk du följer i sociala medier) visar upp. Första steget: Har du ärvt eller fått klockan och den som lämnat över den inte...klocksnack.se
SuperfakeLegit eller inte ?
Den där ser precis ut som en som jag blev erbjuden att köpa för 100 renminbi av en gatuförsäljare i Peking.Legit eller inte ?