Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Helt fel. Så det var där mitt inlägg hamnade Skulle så klart till den underbara G-shocktrådenfakee!!
(Fel tråd va? )
Tjena, vad tror ni om denna? Jag tycker exempelvis att baksidan ser ”slarvig” ut, men har dock ingen egentlig koll på Breitling
Misstänkte det, tack för svar7400% fejk tyvärr.
Suddiga bilder kan alltid ställa till det, men det ser inte bra ut.Rolex clasp för daytona eller billig kinakopia?
100% kopia.Rolex clasp för daytona eller billig kinakopia?
Freitling.Fick en liten ask med några ur efter en bortgången morbror. Där fanns ett par guldkorn med potential för mig som gillar vintage men där fanns också denna ”Breitling Quartz” men den kan väl inte vara äkta?
Den ser liksom fin ut ändå men det var en märklig komplikation ”0 till 29 1/2”, vad är det liksom också ”Stainless steel back” vilket brukar ju innebära boett i basmetall. Vikta länkbitar, signerad krona.
Hehe blir bra leksak åt min treåringFreitling.
29,5 är antalet dagar på en synodisk omloppstid för månen, dvs tiden mellan två fullmånar. (Vilket inte säger någonting om (o)äktheten förstås. )Fick en liten ask med några ur efter en bortgången morbror. Där fanns ett par guldkorn med potential för mig som gillar vintage men där fanns också denna ”Breitling Quartz” men den kan väl inte vara äkta?
Den ser liksom fin ut ändå men det var en märklig komplikation ”0 till 29 1/2”, vad är det liksom också ”Stainless steel back” vilket brukar ju innebära boett i basmetall. Vikta länkbitar, signerad krona.
Just det, tack för den informationen! Nä det var ju inte någon månfas det där utan bara en natt/dag-tavla. Men kul att man fick lära sig något av den29,5 är antalet dagar på en synodisk omloppstid för månen, dvs tiden mellan två fullmånar. (Vilket inte säger någonting om (o)äktheten förstås. )
Dåliga bilder och en säljare du inte litar på. Vänd på frågan, varför vill du ens göra det?Ska kolla på ett byte imorrn, Vet att PO kopior kan va ruskigt lika. Modellen är en Omega SM po 2200.50.00 2010 å tänkte om någon har bra koll på hur jag enklast avgör om den är riktig eller fake då urmakaren som skulle kolla den tyvärr blev piss-sjuk idag .
Det där har jag koll på, Tack ändå . Inte så att jag inte litar på säljare utan jag litar inte på att säljaren inte har blivit blåst då jag vet att dessa har kopierats till nästan perfektion där box o Cert och allt t.o.m ser orginal ut snudd på :/Dåliga bilder och en säljare du inte litar på. Vänd på frågan, varför vill du ens göra det?
Köp säljaren och köp inget du inte vet vad det är.
Men om du verkligen vill köpa klockan, be säljaren lämna in den tillsammans med dig för ett kostnasförslag för service hos AD. De kommer inte serva en fejkklocka.
Sett en fin Tissot på Tradera (t-complication squelette) men känner mig osäker om det är en kopia. Ngn här med erfarenhet?
Jag tycker den ser fin ut, säljaren verkar reko men priset lågt och sett bl a en videogenomgång på Youtube om denna modell som fake-ex. Även säljaren kan ju vara lurad och sälja i god tro så att säga.
Tissot klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Tissot klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Tycker denna va klurig! Men hade nog lutat mot äkta. Priset var väl inte helt tokigt? På Chrono24 går den också för runt 10k 2hand
Sett en fin Tissot på Tradera (t-complication squelette) men känner mig osäker om det är en kopia. Ngn här med erfarenhet?
Jag tycker den ser fin ut, säljaren verkar reko men priset lågt och sett bl a en videogenomgång på Youtube om denna modell som fake-ex. Även säljaren kan ju vara lurad och sälja i god tro så att säga.
Tissot klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Tissot klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Om det nu stämmer att den kostar 15000, varför skulle han lägga ut en helt ny till en tredjedel av det priset? Bara det får varningsklockor att ringa...Tack @Fredgusta och @Laplander f snabba svar Det känns som rätt men inte rätt, men jag kanske bara är lite försiktigt lagd…