Grottesnoken
Basic
Bra. Tack!
Vad är det som felas på den. Har noll koll på Omega?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en annons, arvegods etc?Bra. Tack!
Kompis som skickade en bild och undrade.Är det en annons, arvegods etc?
Är det nån kines som skojat till det. En sån miss kan man ju inte göra omedvetet?
Är det din egen?Någon som har lite input om denna. Bra eller Anus?
Ok, du vill ha ett svar på japanska också?Här är en liknande
w‚í‚©‚ç‚È‚¢‚Ì‚Å‚·x ƒIƒƒK 3570.50 ƒXƒs[ƒhƒ}ƒXƒ^[ ƒvƒƒtƒFƒbƒVƒ‡ƒiƒ‹ ŽèŠª‚« ‚̃Nƒ`ƒRƒ~ŒfŽ¦”Â
¡ÅˆÀ‰¿Ši(Åž)F‰¿Šiî•ñ‚Ì“o˜^‚ª‚ ‚è‚Ü‚¹‚ñ@¡’†ŒÃ‰¿Ši‘ÑiÅžjF592,000‰~`698,000‰~@¡‰¿Ši.com”„‚ê‹Øƒ‰ƒ“ƒLƒ“ƒOF-ˆÊ@¡–ž‘«“xƒŒƒrƒ…[F4.77(72l)@¡ƒNƒ`ƒRƒ~F1649Œ i¦11ŒŽ14“úŽž“_js.kakaku.com
Så en kompis skickar en bild och undrar om klockan är äkta? Då anstränger du dig och registrerar dig på ett klockforum för att fråga om det? För en klocka som är en genuint dålig kopia.Kompis som skickade en bild och undrade.
Han vill ju veta om den kan flyga under radarn som en Omega med sina kompisar. Eller det värre scenariot, försöka kränga den som kosher.Så en kompis skickar en bild och undrar om klockan är äkta? Då anstränger du dig och registrerar dig på ett klockforum för att fråga om det? För en klocka som är en genuint dålig kopia.
Nja. Jag reggade mig för att skriva i Breitling tråden. Fick denna bild för ett bra tag sen.Så en kompis skickar en bild och undrar om klockan är äkta? Då anstränger du dig och registrerar dig på ett klockforum för att fråga om det? För en klocka som är en genuint dålig kopia.
Jag håller mig till äkta klockor med papper förutom mina vintage ur. Trodde i min enfald att en tråd som heter "är denna äkta" är till för dylika klockor som ovan.Han vill ju veta om den kan flyga under radarn som en Omega med sina kompisar. Eller det värre scenariot, försöka kränga den som kosher.
Kompis som skickade en bild och undrade.
Hej,
En ...kompis är sugen på att bjuda hem denna på finska huuto.net. Försäljaren har goda referenser och har identifierat sig via nätbank. Anledningen till att jag är lite misstänksam är att jag noterade att denne tidigare auktionerat ut en klocka där han angett referensnummer som hört till en annan dyrare klocka. Kan visserligen vara ett ärligt misstag men man vet ju aldrig.
Detta är modell L3.742.3.96.7 och är enligt säljaren uttagen 2.6.2017. Box, garantikort och pristag medföljer. Fanns denna referens 2017? Försökt leta runt på nätet men hittar ingen information om när olika Longinesreferenser släppts.
Det handlar inte om nå jättestora pengar så jag... min kompis blir inte jätteförstörd ifall det visar sig vara nåt galet men tänker att det vore dumt att inte kolla här först då man ändå har tillgång till ett så fantastiskt forum
Hej,
En ...kompis är sugen på att bjuda hem denna på finska huuto.net. Försäljaren har goda referenser och har identifierat sig via nätbank. Anledningen till att jag är lite misstänksam är att jag noterade att denne tidigare auktionerat ut en klocka där han angett referensnummer som hört till en annan dyrare klocka. Kan visserligen vara ett ärligt misstag men man vet ju aldrig.
Detta är modell L3.742.3.96.7 och är enligt säljaren uttagen 2.6.2017. Box, garantikort och pristag medföljer. Fanns denna referens 2017? Försökt leta runt på nätet men hittar ingen information om när olika Longinesreferenser släppts.
Det handlar inte om nå jättestora pengar så jag... min kompis blir inte jätteförstörd ifall det visar sig vara nåt galet men tänker att det vore dumt att inte kolla här först då man ändå har tillgång till ett så fantastiskt forum
I'm not a pro, but that looks super fucking fake.Hej!
Tar tacksamt emot synpunkter på äktheten på denna AT. Själv har jag begränsad erfarenhet från AT-modellerna.
Fler bilder och info finns i länken nedan.
https://www.chrono24.se/omega/seamaster-aqua-terra-251850--id21455595.htm
I'm not a pro, but that looks super fucking fake.
Känns fejk beroende på att datumet sitter för långt in. På 8500-verket sitter datumhjulet längre ut.Hej! Ny på klockfonten.
Har snubblat över en klocka enligt rubrik.
Magkänslan säger att det är risk för att den inte är äkta. Så vad säger den kunniga skaran?
Googlade Hongkong firman och är nu inne på att avstå köp.