Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyckades få den bevisad fejk av kaplans och har nu fått tillbaka min klockaHar vi någon uppdatering?
18k stål?Hej!
Jag undrar om det går att uttyda på följande biler huruvuda följande klocka är äkta eller en kopia, eller om jag bör bege mig till en urmästare för att få svar på detta:
Tack på förhand!
Ah, makes perfect sense, not.18k stål?
Vart har du köpt den?Ah, makes perfect sense, not.
Tack för snabbt svar!
Facebook Marketplace, av utseendet att döma.Vart har du köpt den?
Av en bekant, har som tur än inte betalat ännu, så kommer återlämna klockan.Vart har du köpt den?
Kronan är fel.Av en bekant, har som tur än inte betalat ännu, så kommer återlämna klockan.
Finns det några fler tydliga avvikelser jag kan påpeka?
Dags att se över sin bekantskapskrets. Vad var priset? 500kr?Av en bekant, har som tur än inte betalat ännu, så kommer återlämna klockan.
Schysst försök @legot.
Användaren gjorde uppenbarligen en fuling. Han har den, ville kolla om någon kunde se att det var en Folex. Kanske skulle han sälja den som legit eller bara försöka flasha lite tufft bland sina kompisar.Jag missar säkert något internskämt här men det står ju i annonsen att den är fejk. Kolla rubriken - "repl!ka." Du måste vetat att den var fejk?
Du missar att det är frågeställarens annons, och möjligen även att det är gängse att en massa retarderade lallare dyker upp på KS för att se om någon kan avslöja deras kassa kopior.Jag missar säkert något internskämt här men det står ju i annonsen att den är fejk. Kolla rubriken - "repl!ka." Du måste vetat att den var fejk?
Retarterade lallareDu missar att det är frågeställarens annons, och möjligen även att det är gängse att en massa retarderade lallare dyker upp på KS för att se om någon kan avslöja deras kassa kopior.
Jag tror att det är en korrekt bedömning. Jag är nämligen hobby-WT-antropolog. Kan typen...Retarterade lallare
Återuppväcker den här tråden med en relevant fråga: Fick nedanstående bild som svar på en Köpes-annons jag lagt ut, är den kosher eller sammanfogad i Photoshop?
Att klockan skulle vara en separat bild som fogats till bakgrunden.Inte säker på vad du menar med sammanfogad i photoshop. Klockan eller bilden i sin helhet ?
Be om en ny text och bild om du är osäker, är du fortfarande osäker så gör affär med någon som har mycket goda referenser.Att klockan skulle vara en separat bild som fogats till bakgrunden.
Köpesannonser är livsfarliga. Köp säljaren. Är det WUS så undvik!Återuppväcker den här tråden med en relevant fråga: Fick nedanstående bild som svar på en Köpes-annons jag lagt ut, är den kosher eller sammanfogad i Photoshop?
De verk jag sett av den där sorten som varit fake har saknat den lilla skruven på ställarmens spets. Denna har skruven på plats. Sen är det som du konstaterat dåliga bilder, men jag tycker också att rotorns nav ser ok ut.Håller på att köpa denna klocka, men säljaren är ingen vidare fotograf vilket får mig att tveka på klockan… Vad tror ni är den äkta? Verkar vara polerad också, främst länken?
Kan inte borga för äkthet men om man inte ens förmår sig att skrubba bort det värsta lagret av fett och hudavlagringar innan man tar bilder så undrar iaf jag hur vårdad den är i allmänhet.Håller på att köpa denna klocka, men säljaren är ingen vidare fotograf vilket får mig att tveka på klockan… Vad tror ni är den äkta? Verkar vara polerad också, främst länken?
Pajas.Av en bekant, har som tur än inte betalat ännu, så kommer återlämna klockan.