• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

APn kan jag inte uttala mig om men Rolexen känns inte så tvärsäker asså. Sitter och jämför med min och alla tre saker du pekar ut ser typ likadana ut på min klocka. Bredden på loggan kan ju vara vinkel eller så som luras men så där lång som GMT-visaren är, så lång är den ju även om du kolla produktbilder på Rolex hemsida. Nån annan som har input?
Apn är svinfake. Likaså allt annat

image.jpeg
image.jpeg
En av mina elever kom med denna idag jag kan inte breitling alls nån som vet? Är det nåt köpt på semestern eller har han snott pappas klocka killen e 13

image.jpeg
image.jpeg
En av mina elever kom med denna idag jag kan inte breitling alls nån som vet? Är det nåt köpt på semestern eller har han snott pappas klocka killen e 13

Äsch... Om den nu är äkta så är den ju marginellt mer värdefull än de mobiler som en generell trettonåring redan förfogat över i ett antal år. :)

Kan inte heller Breitling, men nog ser lumepluppen lite sketchy ut?

image.jpeg
image.jpeg
Den absolut ok ut. Fin gulnad patina börjar den få. Klassisk Superocean.

Cool 13-åring. Det gäller att börja i tid. Jag köpte en liknande (blå Colt) som sjutton-artonåring på nittiotalet för sommarjobbets lön. Tyckte den var ballast i hela världen.

Ser inget direkt fel i att göra det, folk vet vad de köper, men att lägga ut bilder på fakes för att få likes gillar jag inte.

Håller med dig på detta till 100%. Det gynnar ju inte klockbranschen det minsta när han lägger ut bilder på fake!
Blir bara så trött när han toppar detta med de fula klockorna... Gillar liksom inte DW grejen heller!
Jag hoppas att alla förstår att jag INTE gillar hans bilder!

Hittade inte fulursvarning tråden så postar här. Den här har blivit ordentligt fulpolerad och verkar vara blank istället för matt. Tavla verkar dessutom vara fake vilket får mig att tro att hela klockan är fake. Vad säger panelen? Säljaren har många omdömen...
233349761_9b08ed42-9974-46f9-ac94-b7a2d48b9f23.jpg

http://www.tradera.com/item/190120/264159394/rolex-explorer-ii-16570
Köp inte den, ser ju förjävlig ut.
Håll koll på K&S istället samt lägg ut en köpesannons så kommer du hitta en bra EXP II:a för nästan samma pris men i ett mycket bättre skick!

Hittade inte fulursvarning tråden så postar här. Den här har blivit ordentligt fulpolerad och verkar vara blank istället för matt. Tavla verkar dessutom vara fake vilket får mig att tro att hela klockan är fake. Vad säger panelen? Säljaren har många omdömen...
233349761_9b08ed42-9974-46f9-ac94-b7a2d48b9f23.jpg

http://www.tradera.com/item/190120/264159394/rolex-explorer-ii-16570
Verkar vara hemmapolerad eller något. Bezeln ska verkligen inte vara glansig och tavlan ser även fake ut. Köpte nyligen en 16570 för nästan samma pris på forumet, vänta på att något kommer upp här istället.

Köp inte den, ser ju förjävlig ut.
Håll koll på K&S istället samt lägg ut en köpesannons så kommer du hitta en bra EXP II:a för nästan samma pris men i ett mycket bättre skick!
Är inte intresserad utav att köpa den eller någon annan. La ut den här som en varning och ville höra om mina misstankar om att tavlan och ev hela klockan va fake. Har anmält annonsen oavsett

Tillbaka
Topp