Om det som sitter inuti stämmer med den bytta servicebakboetten alltså
Exakt, får väl be om att klockjäveln öppnas helt enkelt. Annars passar jag nog, bör som du säger gå att få tag på en utan oklarheter rätt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det som sitter inuti stämmer med den bytta servicebakboetten alltså
Jo men har den superquartz är den mkt bättre än alla andra likadana du hittar (nästan)..Exakt, får väl be om att klockjäveln öppnas helt enkelt. Annars passar jag nog, bör som du säger gå att få tag på en utan oklarheter rätt enkelt.
Gissa på du. 90 % räcker. Det går inte att vara 100 % då en bild inte räcker till. Den måste ses irl sv en som kan. Att avsluta med den ser äkta ut men jag är ingen expert känns inte heller helt betryggande.Tack för din tillrättavisning, kommer definitivt inte att posta nåt ytterligare inlägg här på forumet innan jag är 110% säker.
Jo men har den superquartz är den mkt bättre än alla andra likadana du hittar (nästan)..
Jag har ändrat uppfattning, trodde ju det stod F från början när det egentligen står E, vilket är korrekt för tavla och visare. Länken är från en tvåton men den kan man med lätthet putsa till så guldet försvinner, naturen verkar redan ha gjort halva jobbet.
Det är en korrekt servicebakboett. För att markera verkbytet är den även märkt SQ. Så länge verket är utbytt och SQ så är allt bra, om än inte som den lämnade fabriken. Inte frankenEn sak jag kom att tänka på.. Den typen av bakboett finns väl normalt inte till E56062? Trots detta är ju bakboetten stämplad med just E56062, talar detta för att det skulle vara en serviceboett? Om det var en franken är det väl troligare att hade slängt på en del från en senare modell?
Okey ROLEX experter! Vad säger ni om denna? Tror den är äkta men jag blir lite lur när det inte står "ROLEXROLEXROLEX" i den inre ringen..
När börjades det med texten inne i ringen?
Tycker vid en första anblick att den ser bra ut, men om du är intresserad utav ett köp skulle jag föreslå att be säljaren lämna in klockan på @Nymans Ur 1851 för att få ut ett äkthetsbevis.Skulle behöva hjälp med att kolla om någon ser något skumt med denna AP? Det är en 2015 utan cert så varningsklockorna ringer lite.. Går det även att datera med serienr?
tyvärr är den i Göteborg och det verkar inte som att någon där gör det utan certTycker vid en första anblick att den ser bra ut, men om du är intresserad utav ett köp skulle jag föreslå att be säljaren lämna in klockan på @Nymans Ur 1851 för att få ut ett äkthetsbevis.
Hur lyckas man slarva bort certet men inte boxen till en klocka > 100k... Kräv äkthetsintyg annars skulle inte jag våga köpa den. Ser dock inget skumt med klockan på bilden men man ska ha i baktanke att det finns många välgjorda kopior till just hublot och ap...Skulle behöva hjälp med att kolla om någon ser något skumt med denna AP? Det är en 2015 utan cert så varningsklockorna ringer lite.. Går det även att datera med serienr?
Jättefake.Okey ROLEX experter! Vad säger ni om denna? Tror den är äkta men jag blir lite lur när det inte står "ROLEXROLEXROLEX" i den inre ringen..
Skulle behöva hjälp med att kolla om någon ser något skumt med denna AP? Det är en 2015 utan cert så varningsklockorna ringer lite.. Går det även att datera med serienr?
Okey ROLEX experter! Vad säger ni om denna? Tror den är äkta men jag blir lite lur när det inte står "ROLEXROLEXROLEX" i den inre ringen..
Såå? Fake? På vad är det isånnafall?Text i rehauten eller ej känns ju som det mista problemet med den dinkan.
Såå? Fake? På vad är det isånnafall?
Vad tror ni om denna?
En polare med "mycket" pengar la ut denna på sin instagram och han skulle nog absolut ha råd med en SUB men han verkar totalt ointresserad av klockor sen tidigare vilket gör mig misstänksam
Skulle behöva hjälp med att kolla om någon ser något skumt med denna AP? Det är en 2015 utan cert så varningsklockorna ringer lite.. Går det även att datera med serienr?
Ingen som har en lite mer fällande eller friande dom?Vad tror ni om denna?
En polare med "mycket" pengar la ut denna på sin instagram och han skulle nog absolut ha råd med en SUB men han verkar totalt ointresserad av klockor sen tidigare vilket gör mig misstänksam
felIngen som har en lite mer fällande eller friande dom?
Något som ser lite konstigt ut är "20" på bezeln, fonten ser större ut än på de övriga?Ingen som har en lite mer fällande eller friande dom?
Så vad säger din magkänsla äkta eller fejk?Något som ser lite konstigt ut är "20" på bezeln, fonten ser större ut än på de övriga?
Det är svårt att säga om den skulle vara fejk då fotot är ganska dåligt, blir lite bekymrad över centreringen av Rolexkronan på urtavlan.Så vad säger din magkänsla äkta eller fejk?
Frågade om han hade fått ny klocka och fick denna tillbaka på snapchat..Det är svårt att säga om den skulle vara fejk då fotot är ganska dåligt, blir lite bekymrad över centreringen av Rolexkronan på urtavlan.
Sen tycker jag texten i "Submariner" inte är helt i synk över "1000 ft" som det är på min, men kan vara som ovanstående säger, en synvilla.
Se om du kan få en bättre bild eller kanske fråga honom om den?
Frågade om han hade fått ny klocka och fick denna tillbaka på snapchat..
Jag skulle säga fejk. Snyggt gjord men den keramiska ringen verkar inte stämma, det är för långt avstånd mellan siffrorna.Frågade om han hade fått ny klocka och fick denna tillbaka på snapchat..
Tack för hjälpen då vet jagJag skulle säga fejk. Snyggt gjord men den keramiska ringen verkar inte stämma, det är för långt avstånd mellan siffrorna.