ScubaKing
Guld
Kosher?
Svårt att säga på dem bilderna men jag säger äkta, den ser helt kosher ut. Däremot vet man inte om sternarna är aftermarket eller original.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kosher?
Min bedömning också men var inte hundra.Svårt att säga på dem bilderna men jag säger äkta, den ser helt kosher ut. Däremot vet man inte om sternarna är aftermarket eller original.
Min bedömning också men var inte hundra.
Känns det inte typiskt Breitling att skriva "Big Boy Toys"?
Jo, det jag menade, sorry för otydlighet! Breitling med bling-ägare kanske jag skulle skrivit!Det är nog inte Breitling som skrivit det utan ägaren till Instagramkontot.
Jo, det jag menade, sorry för otydlighet! Breitling med bling-ägare kanske jag skulle skrivit!
Jag har hört att det finns mycket Hublot fakes ute på marknaden. Någon som kan göra en snabb bedömning utifrån dessa bilder om det är något ni tänker på?
Jag har hört att det finns mycket Hublot fakes ute på marknaden. Någon som kan göra en snabb bedömning utifrån dessa bilder om det är något ni tänker på?
Tror du ska passa på den.
http://forums.watchuseek.com/f436/r...a-ever-2768298.html#/topics/2768298?_k=gvz5rb
Googla Hublot 138/1000
Tack för det! Oddsen att den skulle vara legit och va exakt samma numrering som den är ju minimal. Får hoppa på den, helt klartTror du ska passa på den.
http://forums.watchuseek.com/f436/r...a-ever-2768298.html#/topics/2768298?_k=gvz5rb
Googla Hublot 138/1000
Haha, fy fan vad pissigt att sitta på den äkta klockan med just det serienumret.Tack för det! Oddsen att den skulle vara legit och va exakt samma numrering som den är ju minimal. Får hoppa på den, helt klart
PH-donik? Ser inte reko ut tycker jag..Vad säger panelen om denna? Kommer ifrån en svensk B-kändis.
Väldigt mycket fake.Vad säger panelen om denna? Kommer ifrån en svensk B-kändis.
Jättefake.Vad säger panelen om denna? Kommer ifrån en svensk B-kändis.
If it looks like a wt, walks like a wt and talks like a wt - it is a wtMisstänkte det med, yes killen kommer ifrån årets upplaga av det kritikerrosade programmet paradise hotel
Usch, den kommer man att drömma mardrömmar om inatt...Vad säger panelen om denna? Kommer ifrån en svensk B-kändis.
4k för den där...?Är denna äkta? Köpte den för 4 tusen och det verkar vara för bra för att vara sant.
Min kompis @Adam John rekommenderade klockan till mig, tydligen Schweizisk automatare.
Den verkar påminna en hel del om den här men utan länk. I så fall var det ett bra pris, men inte för dig.Är denna äkta? Köpte den för 4 tusen och det verkar vara för bra för att vara sant.
Min kompis @Adam John rekommenderade klockan till mig, tydligen Schweizisk automatare.
Mata inte trolletDen verkar påminna en hel del om den här men utan länk. I så fall var det ett bra pris, men inte för dig.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3309276
Sorry, trollade bara min kompis @Adam John .. Ursäkta )Är denna äkta? Köpte den för 4 tusen och det verkar vara för bra för att vara sant.
Grattis. Din trovärdighet på KS sjönk just till 3,1%Sorry, trollade bara min kompis @Adam John .. Ursäkta )
Kan bara skapa ett nytt konto och så är min trovärdighet uppe igenGrattis. Din trovärdighet på KS sjönk just till 3,1%
Detta är entusiastforum för klockintresserade, inte någon lekstuga. Vill du leka på sociala medier föreslår jag ett annat forum. Antingen slutar du trolla och bidrar till diskussionen eller så loggar du av, för gott...Kan bara skapa ett nytt konto och så är min trovärdighet uppe igen