Haha, det är ju inte ens ett försök att se ut som den ref. som anges!Denna ser ju inte helt ok ut, eller?
https://www.blocket.se/gotland/Breitling_klocka_70768973.htm?ca=23&w=3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det är ju inte ens ett försök att se ut som den ref. som anges!Denna ser ju inte helt ok ut, eller?
Nej, bilder som är så jävla dåliga garanterar att klockan är fake!Denna ser ju inte helt ok ut, eller?
Utan att vilja uttala mig om äktheten är det ett nyskapande grepp att länka till en klocka som inte är speciellt lik den man försöker sälja.
Index kl 12 alltså...
En av de som jobbar nattpasset hos AP va lite trött när indexmarkeringarna skulle monteras!Index kl 12 alltså...
Svårt att se på en sån bild. Vad är det du tycker ser fel ut?Vad säger KS, är detta fake som jag tror?
Mer personen som har den som gör mig tveksam, och nyfiken.Svårt att se på en sån bild. Vad är det du tycker ser fel ut?
Det ska väl åtminstone vara en till visare på GMTn? Men den kanske ligger under de andra visarna i bildenVad säger KS, är detta fake som jag tror?
Boettmaterial: rostfritt stål. Vilken tur, då det enligt annonsören är en "klockan" i "submariner serien". Hade ju varit tragiskt om skiten hade börjat rosta..Är väl egentligen ingen fråga... men denna är ju underbar... eller förskräcklig.
Jag hade tagit kort på den på plats. Så ja för mkt med 20kr men med intresse kommer kunskap , och klockor ligger verkligen i pipeline idag med tanke på hur forumet växer.... Med nya patek menar jag.... Och nya medlemmar... trollade bort syftet med detta inlägget nu kanske.. Eller? Dags att gå o lägga sigOk, tack. Vad gäller forumlämnandet läste jag ett inlägg tidigare i veckan om just den hårda tonen, men jag kan ha missförstått. Tack för förklaringen.
Vad gäller klockan tror jag nog jag betalade för mycket även med 20 kr.
Pinga @Niklas som äger en sådan.Något känns off med denna. Vad säger experterna ?
Något känns off med denna. Vad säger experterna ?
Kanske ser i syne men brukar Gerald sätta ut sitt namn på tavlan? Tycker det ser ut som det står GENTA istället för GENEVE under dag/datum eller så är jag dimmigare än bilden...Något känns off med denna. Vad säger experterna ?
Det står GENEVEKanske ser i syne men brukar Gerald sätta ut sitt namn på tavlan? Tycker det ser ut som det står GENTA istället för GENEVE under dag/datum eller så är jag dimmigare än bilden...
Kanske ser i syne men brukar Gerald sätta ut sitt namn på tavlan? Tycker det ser ut som det står GENTA istället för GENEVE under dag/datum eller så är jag dimmigare än bilden...
Denna är äkta. Bra SEL, samt GMT visare ovanför timvisarenVad säger KS, är detta fake som jag tror?
Svårt att säga med en så dålig bild. Men allt ser ut att sitta där det ska.
Min för jämförelse:
Det står GENEVE
Säger ni det så . Får putsa monokeln, nu ska farbror sova.Skulle nog säga att det står GENEVE.
Gmt är fejk.
Vad sägs om dessa ???
DD också fake
Vad sägs om dessa ???
Vilka detaljer avslöjar att den är fejk?DD också fake