Synd att vi inte var där samtidigtJapp. Han lånade snällt ut den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd att vi inte var där samtidigtJapp. Han lånade snällt ut den.
Vi får göra ett planerat besök!Synd att vi inte var där samtidigt
Ja nu kan fantasin leva,det gröna som speglar sig visar att grön hade vart en bra färg tycker jag
Hehe.Ja nu kan fantasin leva,det gröna som speglar sig visar att grön hade vart en bra färg tycker jag
Jag tänkte på den yttre delen,
Jag förstod det. Det här är det närmaste man kommer på dagens anonimo, grönt band, grön tavla och sen kan man ju göra bronsdelen grön också.Jag tänkte på den yttre delen,
Schnyggt!Den är riktigt fin den där
Tyvärr är den inte min, provade den inne på erikson när jag hämtade ut min speedy. Tyckte dock den var riktigt läcker!Schnyggt!
Wohoa! Jag hade inte sett på länk. Det blev ju awesome! Fasen.Var in till Erikson Urhandel idag, var inne för att titta på ett annat märke men vi fastnade lite på den, prövade och klämde. Riktigt trevlig och snygg klocka!
Jag håller med. Dock, eller hur man ska se på det, så kan man få tag på dem till billigare pris än de listar, och då känns de prisvärda.Tycker Anonimo överlag har riktigt snygga klockor...MEN... tyvärr tycker jag dom är för dyra. Hade man dragit av 7k på Epurato(är trots all vanliga ETA verk) tror jag man hade kunnat haft en fullträff, nu känns det mest som om de ligger i nått mellansegment. För dyra för att köpa som en rolig mellanklocka och saknar det som krävs för att bli ett "riktigt köp".
Jag har för mig priset på lappen var drygt 20. Ring o prata med Fredrik, han var till stor hjälp idag tog bara en bild tyvärr. Den står i skyltfönstret när man går förbi iafWohoa! Jag hade inte sett på länk. Det blev ju awesome! Fasen.
Vad kostar det? Har du fler bilder? Kan kanske @ERIKSON URHANDEL bidra med lite information?
Ringa?! När det finns Internet?Jag har för mig priset på lappen var drygt 20. Ring o prata med Fredrik, han var till stor hjälp idag tog bara en bild tyvärr. Den står i skyltfönstret när man går förbi iaf
Riktigt läcker!
Det enda jag vet är att eftersom bolaget ombildats ett par gånger, så kan man inte ens fråga dem om äkthet på gamla modeller.Jag tycker de äldre Anonimo (Millemetri och Polluce) är riktigt intressanta och funderar på att skaffa mig någon. Finns det någon information om vilka modeller som släppts? Verkar tyvärr tillverkats en hel del olika varianter och känns lite osäkert att veta äkthet. Några tips?
Bästa Klocksnackare, sorry Mårt för sent svar, men vi har hemma samtliga band till Militare och Nautilo, samtliga Epuratoband skall inkomma inom kort. Hemma i butiken har vi en god kollektion av samtliga tre modeller. Samtliga priser på kollektionen finns på vår hemsida, www.eriksonurhandel.se. Ger er priserna på respektive modell och utförande: Epurato stål 22.500.-, brons 29.500.-. Militare stål analog 26.700.-, stål Chrono 40.100.-, brons Chrono 48.300.-. Nautilo stål 22.200.- och brons 28.800.-. Lösa orginalläderband ca. 1.300.-.Wohoa! Jag hade inte sett på länk. Det blev ju awesome! Fasen.
Vad kostar det? Har du fler bilder? Kan kanske @ERIKSON URHANDEL bidra med lite information?
Och går det då att köpa en lös metallänk till Nautilo?Bästa Klocksnackare, sorry Mårt för sent svar, men vi har hemma samtliga band till Militare och Nautilo, samtliga Epuratoband skall inkomma inom kort. Hemma i butiken har vi en god kollektion av samtliga tre modeller. Samtliga priser på kollektionen finns på vår hemsida, www.eriksonurhandel.se. Ger er priserna på respektive modell och utförande: Epurato stål 22.500.-, brons 29.500.-. Militare stål analog 26.700.-, stål Chrono 40.100.-, brons Chrono 48.300.-. Nautilo stål 22.200.- och brons 28.800.-. Lösa orginalläderband ca. 1.300.-.
Absolut, den kostar ca. 3.000.-.Och går det då att köpa en lös metallänk till Nautilo?
God kväll,Bästa Klocksnackare, sorry Mårt för sent svar, men vi har hemma samtliga band till Militare och Nautilo, samtliga Epuratoband skall inkomma inom kort. Hemma i butiken har vi en god kollektion av samtliga tre modeller. Samtliga priser på kollektionen finns på vår hemsida, www.eriksonurhandel.se. Ger er priserna på respektive modell och utförande: Epurato stål 22.500.-, brons 29.500.-. Militare stål analog 26.700.-, stål Chrono 40.100.-, brons Chrono 48.300.-. Nautilo stål 22.200.- och brons 28.800.-. Lösa orginalläderband ca. 1.300.-.
Svar ja.God kväll,
Förlåt en fråga från en amatör men blir den polerade bronsen också tydligt patinerad efter hand? Den gröna tavlan ser magisk ut.
En epurato, tack. Jag är på.Bästa Klocksnackare,
Skulle ni vara intresserade av en Passaround med någon av Anonimos modeller. Om Ja, vilken modell?
Upplägget skulle vara att ni erhåller klockan till ett rabatterat pris från oss m.m.
Men först kollar vi av intresset;-)