• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den lilla Anonimo-tråden

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Bästa Klocksnackare,
Skulle ni vara intresserade av en Passaround med någon av Anonimos modeller. Om Ja, vilken modell?
Upplägget skulle vara att ni erhåller klockan till ett rabatterat pris från oss m.m.
Men först kollar vi av intresset;-)
För att det inte bara ska bli jag så kanske @Hook och ni köra det lite mer officiellt, typ i premium hyllan?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
För att det inte bara ska bli jag så kanske @Hook och ni köra det lite mer officiellt, typ i premium hyllan?

Det resonemanget var ju rätt annorlunda :)

Alla som är med på Premium kan gå med i en passaround på öppna delen men inte det motsatta. En vanlig passaround i den öppna delen har mängder fler potentiella deltagare. Sen håller jag med om att utifall man bara hör sig för i Anonimo-tråden tror jag man får det tufft att fylla en passaround.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Det resonemanget var ju rätt annorlunda :)

Alla som är med på Premium kan gå med i en passaround på öppna delen men inte det motsatta. En vanlig passaround i den öppna delen har mängder fler potentiella deltagare. Sen håller jag med om att utifall man bara hör sig för i Anonimo-tråden tror jag man får det tufft att fylla en passaround.
Ja, det var lite så jag menade, fast jag uttryckte mig fel. :D
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Det här är bra skit.
E6D226BD-88F1-45D7-B155-E0F6F0972A61.jpeg
 

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Bästa Klocksnackare,
Om någon av er tar tag i denna passaround så kommer vårt bidrag vara ett smakligt upplägg på t.ex en Epurato. Stålen kostar 22.500.- och bronsarn kostar 29.500.-, ni erhåller en klocka minus 40% rabatt. Om det är en annan familj ni kommer överens om så är det motsvarande rabatt;-)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag är trådskapare, men jag har ganska noll koll på passarounds. Jag är gladeligen med och betalar en relativt stor summa för hyra + utlottning, om någon annan drar i den. :)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Lol, hade fått för mig att epuraton var 44mm. Klämde på en due i förrgår, väldigt trevlig och nätt även om jag föredrar 44mm.
Nu är jag inte helt dundersäker, men jag tror att Epuraton är 51mm lång (Due är typ 48-49mm) vs. en vanlig Luminor 44mm som är 53mm. Jag tycker därmed att Epuraton fungerar bättre på min arm än en 42mm Luminor. Jag föredrar också 44mm alltså.
 
Topp