Heads up ffs!! PM gogogogogoHåll utkik, rensning kommer nästa vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heads up ffs!! PM gogogogogoHåll utkik, rensning kommer nästa vecka.
Det kommer, har bara inte bestämt vilka som ska säljas och inte.Heads up ffs!! PM gogogogogo
Jag tänkte fulur så fort jag läst "Magnifik och mycket sällsynt". Gissar att jag sett några knasiga klockor från samma säljare tidigare. Kan inte säga mer om den aktuella klockan än att den ser ommålad ut. Jag skulle varken sätta många kronor på att det stod Breitling på tavlan innan eller att det inte gjorde det. Du skulle ju kunna testa att fråga efter bilder på verk och insida av bakboetten? Breitling brukar vara märkta med refnummer på utsidan så det ser väl inte så lovande ut. Men jag är för okunnig för att utesluta att det kan finnas undantag från det mönstret.Hur äkta är denna?
Magnifik och mycket sällsynt Omega geneve dynamic -Fungerar utmärkt
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 9/25/2021 12:58:46 PM. Köp & sälj begagnade & oanvända Dam på Tradera.www.tradera.com
Tack! Ska fråga om bilder på verk och insida av bakboetten, men jag lär hoppa ifall allt inte är 100%. Hade dock varit kul med en vintage Breitling.Jag tänkte fulur så fort jag läst "Magnifik och mycket sällsynt". Gissar att jag sett några knasiga klockor från samma säljare tidigare. Kan inte säga mer om den aktuella klockan än att den ser ommålad ut. Jag skulle varken sätta många kronor på att det stod Breitling på tavlan innan eller att det inte gjorde det. Du skulle ju kunna testa att fråga efter bilder på verk och insida av bakboetten? Breitling brukar vara märkta med refnummer på utsidan så det ser väl inte så lovande ut. Men jag är för okunnig för att utesluta att det kan finnas undantag från det mönstret.
Kan bara hålla med. Det vore kul någon gång. Men börja inte hoppas för mycket den här gången. Tycker mer än hälften av alla vintage Breitling på Tradera ser mer än bara lite suspekta ut, och den där säljaren framstår som helt debil.Tack! Ska fråga om bilder på verk och insida av bakboetten, men jag lär hoppa ifall allt inte är 100%. Hade dock varit kul med en vintage Breitling.
Kommer definitivt avstå efter att ha sett annonsen av Yeman, tack!Kan bara hålla med. Det vore kul någon gång. Men börja inte hoppas för mycket den här gången. Tycker mer än hälften av alla vintage Breitling på Tradera ser mer än bara lite suspekta ut, och den där säljaren framstår som helt debil.
"Visare: 5/5"
Fråga gärna efter fler bilder ändå om du orkar. Kan bli kul när den dyker upp på K&S eller i någon Facebookgrupp för dubbla priset, enligt gängse mönster...Kommer definitivt avstå efter att ha sett annonsen av Yeman, tack!
Magkänslan säger att priset kommer ej gå upp till reservationspriset.Fråga gärna efter fler bilder ändå om du orkar. Kan bli kul när den dyker upp på K&S eller i någon Facebookgrupp för dubbla priset, enligt gängse mönster...
Håller med om kul med vintage breitling! Blir dock döv av denna då den tickar som en galning. Den gör mig till en galning iafTack! Ska fråga om bilder på verk och insida av bakboetten, men jag lär hoppa ifall allt inte är 100%. Hade dock varit kul med en vintage Breitling.
Har du bild på klockan på läderband? Tror ljusbrunt hade blivit fint.Håller med om kul med vintage breitling! Blir dock döv av denna då den tickar som en galning. Den gör mig till en galning iaf
Har ett mörkbrunt eller svart som väntar på lådan när jag kommer hem, men olivgrönt nato satt som en smäckHar du bild på klockan på läderband? Tror ljusbrunt hade blivit fint.
Ha en catwalk med klockan på olika band här i tråden.Har ett mörkbrunt eller svart som väntar på lådan när jag kommer hem, men olivgrönt nato satt som en smäck
Självklart, byta kläder är givet. Men när det ska börja jämföras med annat skit då jävlar. Typ en viss modell från SeikoHa en catwalk med klockan på olika band här i tråden.
Nejdå, oroa dig inte. Tråden lär bli skonad från sånt.Självklart, byta kläder är givet. Men när det ska börja jämföras med annat skit då jävlar. Typ en viss modell från Seiko
Någon fotbolls-flygar-referens?Är det någon i tråden som vet om Breitling producerat en Navitimer med den här tavellayouten? Det kan inte kan hitta är någon som har 45-minuters subdial på högra sidan
Bra grej! Tog knappt en vecka att få svar. Undrar dock om de skrivit rätt verk.Ett halvår senare behöver tråden en fin bump.
Breitling har jobbat fint med sitt heritage där det finns massvis att läsa om klockorna från förr men också fina bilder på dem.
De har dessutom startat upp så att man kan få extract of the archives helt gratis vilket ju är super. Provade med en av mina mögel och fick detta som svar vilket stämmer med infon som jag ish kunnat ta fram själv, kul veta vilket verket är vilket jag inte lyckats med tidigare. Tog väl ca 1-3v att få svar.
The Breitling Story Since 1884
Discover our history from 1880, the birth of the modern chronograph, to 2020, the launch of numerous digital initiatives!www.breitling.com
Snabba puckar! Kanske för snabbt? Ska det vara 178?Bra grej! Tog knappt en vecka att få svar. Undrar dock om de skrivit rätt verk.
175 ska det vara, trodde jag.Snabba puckar! Kanske för snabbt? Ska det vara 178?
Skickade fråga och fick svar minuter senare.Snabba puckar! Kanske för snabbt? Ska det vara 178?
Se där! Snabbt extract och snabbt svar. Sånt gillar viSkickade fråga och fick svar minuter senare.
Visst var detBra köp.
Har du kvar dina två små rackare?För någon vecka sen handlade jag en gammal kronometer Stockholm, som precis som jag misstänkte var en gammal Breitling
Fick hem extractet idag