Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns klockor för nästan alla smaker. Tycker bara att ditt resonemang är lite samma som att klanka ner på en Tank LC för att den inte går att bada med.Trendigt då men mossigt idag. Från en annan tid då damur skulle vara fina att titta på men inte funktionella. Roligare att ha en klocka som ser man ser tiden på men som ändå är stunning
Tramsresonemang som inte hör hemma på ett klockforum.Nja för mig är de mossiga för att de liksom kvinnor överlag förr betraktats mer som en prydnadsvarelse än någon som utför något och därför behöver kunna avläsa tiden.
Klockor lever väl och används i en kontext? Damur har ju en rätt annorlunda utveckling jämfört med herrur som är mycket intressant.Tramsresonemang som inte hör hemma på ett klockforum.
Hopps hon får glädje av denMin mossiga mamma räddade klockan som diskuterades ovan. Grym!
De säljs ju mer eller mindre som skrotguld prismässigt, så nedsidan är inte stor. Hade länken varit jämnbred hade jag mycket väl kunnat köpa den till mig själv. Smyckesur är nog de mest prisvärda klockorna idag.Hopps hon får glädje av den
Tänkte tanken att det skulle vara spännande att se på en välklädd snubbeDe säljs ju mer eller mindre som skrotguld prismässigt, så nedsidan är inte stor. Hade länken varit jämnbred hade jag mycket väl kunnat köpa den till mig själv. Smyckesur är nog de mest prisvärda klockorna idag.
Ser häftig ut.Min mossiga mamma räddade klockan som diskuterades ovan. Grym!
Kul Corum. Det lite "boxig" ut dock.Specialauktion för damur, kul.
Klockor – Lördag 16 oktober 2021 - Kaplans Auktioner
Klockor - Specialauktion Damur - Klubbas i Stockholm - 2021-10-16www.kaplans.se
Tycker de är grymma, men helst på länk. Inte så mycket pengar utan bling heller.Kul Corum. Det lite "boxig" ut dock.
Ruskigt fin! Är det nåt jag saknar på herrur så är det facetterad glaskant! Ger ett elegant intryck och skulle sitta fint på exempelvis Cartier.Den här underbara lilla smyckesuret dök upp i lådan idag efter ett fynd på Tradera!
Klockan är inte stor men med underbara detaljer trots storleken och titta bara på det facetterade glaset, den märkta kronan, de skulpterade luggarna som matchar den genomarbetade originallänken, det är kärlek!!
20 mikrons guldbeläggning borgar för hög kvalitet från förr och det blev en uppskattad present till hustrun!
Tack kompis,Ruskigt fin! Är det nåt jag saknar på herrur så är det facetterad glaskant! Ger ett elegant intryck och skulle sitta fint på exempelvis Cartier.
Intressant! Har endast sett det på damur tidigare. Har exempelvis en gammal Seiko i samma stuk som din klocka med samma typ av glas.Tack kompis,
Den var faktiskt över förväntan!
Enicar hade ett gäng herr-ur med facetterad kant med men jag har inte så många faktiskt...
Sorry, kikade runt lite och det var nog mest på damuren som det förekom så där små facetteringar vid glaskanten!Intressant! Har endast sett det på damur tidigare. Har exempelvis en gammal Seiko i samma stuk som din klocka med samma typ av glas.
Fick hem ett herrur från Enicar idag @Psykel, som motsvarar dina önskemål om facetterat glas! Kolla i Dagens köp!Intressant! Har endast sett det på damur tidigare. Har exempelvis en gammal Seiko i samma stuk som din klocka med samma typ av glas.
Wow nice! Vore intressant att se hur länken sitter på iom de stela träbitarna. (Din i stål är inte dum heller)Svårslagen länk, JLC Etrier Hermes
LOT WITHDRAWN
Bid Live on Lot 2193 in the Jewellery, Watches & Silver Auction from Tennants Auctioneers.www.the-saleroom.com