Cartier Tank i guld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är på hugget Tomas. Kul!Cartier Tank i guld
Allt klär en Cartier.Cartier Tank i guld
Jag står damernas till förfogande ikvällDu är på hugget Tomas. Kul!
Jag känner mig så enkelspårig men jag är verkligen extremt förtjust i princip alla deras modeller. Den enda faktiskt som jag känner sådär inför är deras Ballon Bleu och möjligtvis Pashan.Allt klär en Cartier.
Den ser väldigt platt ut, quartz?Modell större damur(39mm) Piaget.
Betydligt snyggare än ett normalstort herrur.
J
Tack för inbjudan! Den här tråden ska jag botanisera i (och förhoppningsvis bidra till) så snart jag kan.Man får gilla stora klockor också så därför välkomnar jag de andra damerna igen till tråden. @Danielle, @Madame, @Urkvinnan, @MariaE, @LadyA ?,@EmmaE
Instämmer med ovanstående talare, men jag har en hög vulgotröskel, så jag tycker bara den är cool. Men lite liten.@MariaE Vad tycker du om denna kvartskronograf? Mäter ca 33mm. Har den i mitt arkiv. Cartier cougar chronoflex. Vulgo eller visst?
Stiligt vulgo var ordet. Jag har inte provat den live och tror dessutom att den är ur tillverkning men det finns ngr begagnade exemplar därute och som sagt, jag håller lite span då och nu.Ett stort Absolut! Gillar att den är lite vulgo. Stiligt vulgo.
Jag vill se en förförisk bild av Marit Paulsen i aftonklänning med valfri Cartier runt armen innan jag känner mig skickad att skriva under detta påstående.Allt klär en Cartier.
Den där var riktigt snygg! Har aldrig sett en sån förut.Tusan, AP har snygga dammodeller även i stål. Här en Royal Oak Offshore Ladies 28mm
Inte blodigt dyra heller om man ser till statusen på märket: Här en nyservad för 35k: http://www.chrono24.se/audemarspiguet/royal-oak-medium-30mm-servicedrevisionato--id3818296.htmDen där var riktigt snygg! Har aldrig sett en sån förut.
Vad har vi för budget att leka med?Trevlig tråd! Jag har funderingar på att köpa en trevlig klocka till min fru. Hon vill dock inte ha en stor och tung klocka utan en liten lätt. Någon som har något bra förslag?
Bra fråga. Får man något för 20? Det går väl att öka på lite om det skulle behövas.Vad har vi för budget att leka med?
https://klocksnack.se/threads/rolex-116000.46420/ sjukt mycket klocka för pengarna om du kan lägga till 5k på budgeten.Bra fråga. Får man något för 20? Det går väl att öka på lite om det skulle behövas.
Snygg! Hur stor är den?Frugans Omega
Snygg! Hur stor är den?
Snygg! Hur stor är den?
Men satfläsk va det pumpas @Tomas Eriksson ! Antingen har du en fabless för damur eller så jagar du inlägg Jag gissar på det första