Nä.Inte vems pappa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä.Inte vems pappa.
Min hustru använder så gott som alltid sin 16610. Hon har så tunna handleder att en fast länkbit var tvungen att klippas bort. Hon tycker att den passar hennes stil och vad hon vill förmedla.
Hon har också denna Sinn 456 med pärlemotavla men den får nästan ingen tid alls då hon anser den vara för liten.
Jag leker med tanken på att köpa en damreverso eller en royal steel chrono ladies åt henne. Nåt på läder borde hon ha men å andra sidan är hon extremt oförsiktig med grejerna så suben är väl optimal.
Min hustru använder så gott som alltid sin 16610. Hon har så tunna handleder att en fast länkbit var tvungen att klippas bort. Hon tycker att den passar hennes stil och vad hon vill förmedla.
Hon har också denna Sinn 456 med pärlemotavla men den får nästan ingen tid alls då hon anser den vara för liten.
Jag leker med tanken på att köpa en damreverso eller en royal steel chrono ladies åt henne. Nåt på läder borde hon ha men å andra sidan är hon extremt oförsiktig med grejerna så suben är väl optimal.
Här är lite smågodis. Cartier Baignoire small och Datejust small.
Bilderna talar för sig själva. Min högst personliga åsikt.
Jag ligger efter i tiden. Såg tråden först idag.Hoppas att den här eran, när ni damer bär herrur, är över. En vackert damur på en späd handled är fan i mig så mycket vackrare och coolare än ett blaffigt herrur.
Tycker mig ha sett tendenser att vi är på väg tillbaka till det ursprungliga och det värmer en gammal klocknörd.
J
Ja, de är mina. Tack, trevligt att du tycker om dem.Dina? Grattis i så fall! Mycket fina.
Vad fint den satt på fruns handled. Såg bilden i dagens. Snyggt!Köpte en julklapp till min hustru. Hon gillar inte stora klockor, så det blev en liten liten Tissot-guldklocka. Bifogar bild från affären... WS kommer sedan.
Guld är alltid guld... 18k
Tack. Tog lite bilder när den unboxades som kommer senare.Vad fint den satt på fruns handled. Såg bilden i dagens. Snyggt!
Kanonsnygg! Var köpte du någonstans?Köpte denna till hustrun i julklapp. Till någon som inte bryr sig om urverk och bara ställer klockan varje halvår så är det kvarts som gäller. Longines Dolce Vita är ett bra val tycker jag. Lite klass, snygg design och ett "riktigt" märke utan att bli så dyrt.
Hemma i Lerum faktiskt. Det här är en riktig urmakare så jag vill gynna dom plus dom låg en tusenlapp under vad dom begärde i Gbg.Kanonsnygg! Var köpte du någonstans?
Köpte denna till hustrun i julklapp. Till någon som inte bryr sig om urverk och bara ställer klockan varje halvår så är det kvarts som gäller. Longines Dolce Vita är ett bra val tycker jag. Lite klass, snygg design och ett "riktigt" märke utan att bli så dyrt.
Kikar lite på olika damklockor och trippade förbi Robs fönster häromdagen. Kom att tänka på denna skönhet då. Verkligen vulgosnygg.Vad gött att få citera mig själv. Jag har blivit med kronograf! Kunde inte hålla mig så jag knep denna som faktiskt inte alls är vulgo utan riktigt snygg. Eller vad säger panelen?
Hittade den här godbiten hemma! Tyvärr går den ej, men ball med cert och originalbox!
"hittade"?
Hur smutt som helst ju!Arvegods som tillhör min mor, hon har väldigt dålig koll och är ointresserad av klockor. Tog mig en titt i julas och hittade denna!
Som alltid med sådan här bilder är klockan det första man tänker på....Abbey Clancy med en datejust på stranden
Åtminstone bland topp tio av sakerna man tänker påSom alltid med sådan här bilder är klockan det första man tänker på....