Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch regler är väl till för att brytas, jag diggar den kombon faktisktIdag känner jag mig som en rebell. Läder på
Hur känns de med läder på?Idag känner jag mig som en rebell. Läder på
På med bundet!Idag känner jag mig som en rebell. Läder på
Det känns faktiskt ganska bra. Blir ju lite samma känsla som Panerai även om klockan i sig skiljer sig ganska mycket. Blir den där Ploprof GTGn av nån gång så får du testa.Hur känns de med läder på?
något jag aldrig testat!
Det känns faktiskt ganska bra. Blir ju lite samma känsla som Panerai även om klockan i sig skiljer sig ganska mycket. Blir den där Ploprof GTGn av nån gång så får du testa.
HärligtEn morgonbild i dimman på min Ploprof
Ser bra ut personligen gillar jag Isofrane väldigt mycket, men satte på min länk idag blir nog tillbaka till Isofrane snart!Fick hem ett Isofrane. Det känns som att klockan är dubbelt så stor jämfört med när jag har den på länken.
Ser bra ut personligen gillar jag Isofrane väldigt mycket, men satte på min länk idag blir nog tillbaka till Isofrane snart!
Inte klena, funktionella. Idag är det mest trams.Det är kul med så här gamla sumoklockor: länkarna är så klena! Inte som dagens pansarvagnar.
Nu har jag precis beställt ett Omega mesh. Jag tror att det landar någonstans emellan länken och gummibandet i krallighetskänsla.
Underbara. Varför kan de inte vara klena och funktionella?Inte klena, funktionella. Idag är det mest trams.
Klen är värdeladdat och innebär att något är underdimensionerat? Idag konstruerar man inte ur och länkar för att de skall vara funktionella utan snarare att de skall kännas lyxiga, läs tunga. Med det sagt har jag aldrig gillat originallänken i detta fall.Underbara. Varför kan de inte vara klena och funktionella?
Haha, vilken solstråleKlen är värdeladdat och innebär att något är underdimensionerat? Idag konstruerar man inte ur och länkar för att de skall vara funktionella utan snarare att de skall kännas lyxiga, läs tunga. Med det sagt har jag aldrig gillat originallänken i detta fall.
Snyggt! Ny köp?Tänkte smyga med i gänget så här på tisdagskvällen.
JovarsSnyggt! Ny köp?
Grattis
Glider under radarn men kräver glidmedel för att glida in under manschetten på skjortan.Glider under radarn på kontoret idag
Eller skräddarsydda skjortor med extra vida manschetter. Helt klart värt det iofs!Glider under radarn men kräver glidmedel för att glida in under manschetten på skjortan.
Glider den in så glider den in. Sen om det är ett stort hål eller glidmedel brukats har mindre betydelse. Det är sedan gammalt.Eller skräddarsydda skjortor med extra vida manschetter. Helt klart värt det iofs!