• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den "MUSTIGA" đŸ‘ŒđŸŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!

Tog bort riders och knĂ€ckte till med kniven, lossade fint. Är bara ett litet stĂ„lblĂ€ck, 15 minuter lĂ„ngt, med en hake och en böj pĂ„. Böjde upp snĂ€pp-delen lite och nu Ă€r det kraftigare klick, men det hindrar inte att ringen kan stanna Ă€ven lite förbi önskad minut. Jaja, gamla grejer. Jag kunde ka ske smörja lite sĂ„ det blir lĂ€gre friktion mellan ring och boett för att fĂ„ lite bĂ€ttre styrsel pĂ„ det, men för nu fĂ„r det duga!
Bör ju vara som det ska om allt ser helt och spĂ€nstigt ut. 👍
Kan ju vara sÄ att dom gradvis blivit krispigare eftersom vridringarna designats om men min Àr inte heller supertight utan har lite mer spel fram och tillbaka Àn dom mer klassiska dykarklockor jag pillat pÄ.

NÄgon som sitter pÄ nya eller bÀttre beg skruvar till ett 126E armband? Kan man möjligen köpa dom löst av AD?

Testar 40mm men jag vet inte
 42an sitter nog bĂ€ttre pĂ„ mig med mina 18,5 handleder 😕

IMG_7896.jpeg

Ja dÄ var man Àntligen pÄ rÀtt spÄr igen sÄ att sÀga.
TvĂ„ Ă€ldre sköningar och dom skĂ€ms inte för sig 👍.
Har haft en handfull Aeros tidigare men bara Avantage och framÄt, alla har sin charm utan tvekan.
Helnöjd med dessa och dom sitter ju som en dröm runt handleden 🙋.

1000001736.jpg

Börjar bli riktigt sugen pÄ att köpa min farsa en aerospace, dÄ han gÄr i pension i Är (Norska flygvapnet). NÄgon som har nÄgra tips för vad jag borde hÄlla utkik för? Olika grejer som kan vara varningstecken?

Börjar bli riktigt sugen pÄ att köpa min farsa en aerospace, dÄ han gÄr i pension i Är (Norska flygvapnet). NÄgon som har nÄgra tips för vad jag borde hÄlla utkik för? Olika grejer som kan vara varningstecken?
Klart farsan ska ha en Aerospace👍
Som vanligt, hitta ett sÄ fint x som möjligt inom din budget. GÀrna med lÀnk dÄ det Àr halva grejen med dessa. Kul om du hittar en med flygvapenlogga pÄ. Inte sÄ blodigt dyra heller. Verk kan man alltid byta om nÄgon display Àr paj. Bytte verk i min frÄn -85 och det kostade typ 5k hos Breitling.

Klart farsan ska ha en Aerospace👍
Som vanligt, hitta ett sÄ fint x som möjligt inom din budget. GÀrna med lÀnk dÄ det Àr halva grejen med dessa. Kul om du hittar en med flygvapenlogga pÄ. Inte sÄ blodigt dyra heller. Verk kan man alltid byta om nÄgon display Àr paj. Bytte verk i min frÄn -85 och det kostade typ 5k hos Breitling.
TÀnker budget pÄ 20-25k. Men verkar svÄrt att hitta nÄgot bra. Men har tills november som tur! Uppskattar verkligen svaret! Farsan ska fÄ!

TÀnker budget pÄ 20-25k. Men verkar svÄrt att hitta nÄgot bra. Men har tills november som tur! Uppskattar verkligen svaret! Farsan ska fÄ!
Finns ju massor med kul ju 👍

LĂ€ngesen jag Ă€gde en Breitling och första gĂ„ngen jag testar Aerospace (ref. 80360), kĂ€nns ju löjligt bra! đŸ„ł
IMG_2081.jpeg

TyvĂ€rr sĂ„ behövs ”fjĂ€dern” bytas Ă„t i lĂ„set.
Är det nĂ„gon hĂ€r som en extra att sĂ€lja eller vet vart jag ska vĂ€nda mig?

IMG_2084.jpeg

FÄr köra pÄ nÄgot gammalt band jag hittade lÄngt ner i klocklÄdan sÄ lÀnge..

IMG_2083.jpeg

LĂ€ngesen jag Ă€gde en Breitling och första gĂ„ngen jag testar Aerospace (ref. 80360), kĂ€nns ju löjligt bra! đŸ„ł
IMG_2081.jpeg

TyvĂ€rr sĂ„ behövs ”fjĂ€dern” bytas Ă„t i lĂ„set.
Är det nĂ„gon hĂ€r som en extra att sĂ€lja eller vet vart jag ska vĂ€nda mig?

IMG_2084.jpeg

FÄr köra pÄ nÄgot gammalt band jag hittade lÄngt ner i klocklÄdan sÄ lÀnge..

IMG_2083.jpeg
Kul!! Ser trevlig ut! Har en likadan frÄn -85. Som en smekning att bÀra! Vad har du för serienr pÄ din, 4 el 5 siffror?

FjĂ€der hittar du kanske inte sĂ„ enkelt, men ett komplett lĂ„s bör gĂ„ att nosa upp pĂ„ C24, Bukten eller Tratten tycker jag
.

Kul!! Ser trevlig ut! Har en likadan frÄn -85. Som en smekning att bÀra! Vad har du för serienr pÄ din, 4 el 5 siffror?

FjĂ€der hittar du kanske inte sĂ„ enkelt, men ett komplett lĂ„s bör gĂ„ att nosa upp pĂ„ C24, Bukten eller Tratten tycker jag
.
Verkligen, otroligt bekvÀm att bÀra.
Ja jag sĂ„g din nĂ€r jag sökte runt lite hĂ€r pĂ„ forumet inför mitt köp, mycket fin! Precis rĂ€tt Ă„r ocksĂ„ đŸ€©
Min Àr 4-siffrig.

Tack fÄr leta runt lite enkelt.

Sista, Àr det nu den nya kommer ?
LĂ€tt, tunn och exakt klocka, riktig WOW-klocka.

Carl-Ingemar Perstad(Trafikmagasinet) har bÀr föv Aerospace.

I butiken va dom osÀkra pÄ vad som kommer hÀnda med Aerospace, men jag gissar den kommer komma tillbaka bÀttre Àn nÄgonsin!

Tillbaka
Topp