• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den "MUSTIGA" đŸ‘ŒđŸŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!

I butiken va dom osÀkra pÄ vad som kommer hÀnda med Aerospace, men jag gissar den kommer komma tillbaka bÀttre Àn nÄgonsin!

Aha, jag hoppas verkligen att dom inte tappar bort det klassiska.
LĂ„g vĂ€l nĂ„gra bilder ute i Breitling-trĂ„den för nĂ„gra dagar sedan. Dock osĂ€ker pĂ„ frĂ„n vilken kĂ€lla

IMG_1461.jpeg
IMG_1462.jpeg

Är inte överdrivet förtjust i vingarna kl12. Men Ă€r sĂ€kert en vanesak.

Ska syjuntan gissa pĂ„ listpriset? Gissar pĂ„ 79k đŸ„č
HĂ„ller med om att tavlan vid en första anblick inte ser sĂ„ harmonisk ut 🙃
Blir intressant o se den i verkligheten och i andra fÀrger

O nej tror inte heller priset blir en rolig överraskning 🙈

HĂ„ller med om att tavlan vid en första anblick inte ser sĂ„ harmonisk ut 🙃
Blir intressant o se den i verkligheten och i andra fÀrger

O nej tror inte heller priset blir en rolig överraskning 🙈
Se den inte lite vÀl hög ut ?
Aerospace har ju haft en karaktÀristiskt lÄg profil.

Trist med kronografknappar. Tycker handhavandet via en krona Àr en stor del av tjusningen med Aerospace

Vingarna kl 12 som nĂ€mnts kĂ€nns knepigt men luggarna kĂ€nns ju Ă€nnu knasigare? Liksom nedsĂ€nkta pĂ„ mitten đŸ€”

GIllar inte att de bara blir större. En stor del av charmen för mig Àr att det Àr massa funktioner i en tunn lÀtt boett. Modellen var asgrym pÄ 40 mm aslÀnge, varför Àndra?

GIllar inte att de bara blir större. En stor del av charmen för mig Àr att det Àr massa funktioner i en tunn lÀtt boett. Modellen var asgrym pÄ 40 mm aslÀnge, varför Àndra?
Nu har ju B70 inte vuxit frĂ„n EVO, men det Ă€r vĂ€l vĂ€ldigt mycket tycke o smak. Optimala vore vĂ€l o göra mer Ă€n en storlek som i andra serier. Men antar att Aerospace inte Ă€r Breitlings storsĂ€ljare, o marknaden vill nog inte ha 40mm idag

HÄller med! Jag har en F75362 och för mina behov och smak Àr det seriens höjdpunkt, det enda jag saknar Àr bakgrundsbelysning...
SĂ„ en modernare 40mm med 20mm luggar, ja tack!

Hej alla. Söker en aerospace- helst en EVO - men Àven Àldre modeller. Den mÄste vara minst 41mm. Och inga inslag av guld.
Har du en som du vill sÀlja - eller vet nÄgon som har en - hör av er med ett meddelande.
T

Tillbaka
Topp