• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

laketwig

Patek
2-Faktor
Mmm...svÄrt att fÄ tag pÄ ett fullset bara, har jag tur sÄ kanske @laketwig sÀljer sin med tillbehör :D:p;)!

Ähhh ..., den hĂ€r gamla trasan ... :D
Breitling 2019-05-08 (skugga).jpg


OBS, kladd pÄ glaset och inte repor i AR'en.
Breitling 2019-05-08 (sol).jpg

Breitling - box 6.jpg
 
C

Coach

Guest
Min Àr fullset och jag har hört att de har vÀntetid pÄ dessa nu, om vi dÄ applicerar rolex-logik pÄ det hela sÄ kan du fÄ köpa min för dubbla listen. ;);)
Eller min vita limiterade för samma upplÀgg sÄ pratar vi alltsÄ lite drygt 90 papp :D
 

Boozer_87

Panerai
Perfekt! En sÄ underskattad modell, bÀr min nÀstan varje dag, och det Àr inte dÄligt med tanke pÄ att jag typ inte tÄlde den för bara 6 mÄn sen :) det svÀnger fort i brattetrÀsket:breitling:
 
C

Coach

Guest
VÀntar, innan avyttring om ungefÀr 109 dagar sÄ hojtar du till mig sÄ ska du fÄ riktigt lite betalt @Breitlingfan hahaha
Ha ha antar att det inte Àr nÄgon ide att ens försöka försvara sig mot den kritiken :D
Historiken talar för sig sjÀlvt.
Hoppas innerligt att den i kombination med fler kvartsare fÄr stanna en stund.
Du kan vÀl förbarma dig över Airborne i vÀntan pÄ nÀsta flipp ;)
0C2020E5-15C8-4BB1-B979-8E567BF7C7A4.jpeg
 

Boozer_87

Panerai
Ha ha antar att det inte Àr nÄgon ide att ens försöka försvara sig mot den kritiken :D
Historiken talar för sig sjÀlvt.
Hoppas innerligt att den i kombination med fler kvartsare fÄr stanna en stund.
Du kan vÀl förbarma dig över Airborne i vÀntan pÄ nÀsta flipp ;)
0C2020E5-15C8-4BB1-B979-8E567BF7C7A4.jpeg
Jag tror jag vÀntar ;) Àr tyvÀrr tvÀrt emot mÄnga i ligan hÀr, allergisk mot denna "luftburna" modell :angel:
 
C

Coach

Guest
Jag tror jag vÀntar ;) Àr tyvÀrr tvÀrt emot mÄnga i ligan hÀr, allergisk mot denna "luftburna" modell :angel:
JasÄ! Allergisk var vÀl hÄrt men dÀr tycker vi bra olika. Jag tycker det Àr en grymt lyckad modell med helt rÀtt Breitling DNA.
Den Àr nog bland de mest bekvÀma dinkor jag har haft pÄ handleden faktiskt.

Jag försöker mig pÄ att nÀr nÄgot nytt Àr pÄ ingÄng sÄ ska nÄgot annat i klockboxen lÀmna. GÄr sisÄdÀr faktiskt ;)
Det Àr bÄde av ekonomiska och praktiska skÀl.
Jag Àr blott en vanlig knegare som vill hinna med att anvÀnda det jag har och blir bara stressad av nÀr saker ej anvÀnds tillrÀckligt.
Men den fÄr nog stanna ett tag till :)
 
Senast Àndrad:

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
varför Àr du allergisk mot airborne?
lÀtt den bÀata modellen pÄ 2010-talet!

JasÄ! Allergisk var vÀl hÄrt men dÀr tycker vi bra olika. Jag tycker det Àr en grymt lyckad modell med helt rÀtt Breitling DNA.
Den Àr nog bland de mest bekvÀma dinkor jag har haft pÄ handleden faktiskt.

Jag försöker mig pÄ att nÀr nÄgot nytt Àr pÄ ingÄng sÄ ska nÄgot annat i klockboxen lÀmna. GÄr sisÄdÀr faktiskt ;)
Men den fÄr nog stanna ett tag till :)

Jag anmÀlde hans inlÀgg.
 
Topp