Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gummi..Lite tips pÄ band önskas till nyförvÀrvet.
Gillar att byts emellanÄt.
![]()
Tips pÄ nÄgot?Gummi..![]()
Lite tips pÄ band önskas till nyförvÀrvet,mÄste ha nÄgot att byta med.
![]()
Bara lÄset, ca 2500kr beggat.Kan jag fÄ prisuppgift pÄ Breitlings viklÄs i rostfritt stÄl?
NÄgon som har en över till salu, bör passa modeller med bandhornsbredd pÄ 22mm?
Tack! Hela bandet betyder alltsÄ viklÄs + gummi?Bara lÄset, ca 2500kr beggat.
Hela bandet med viklÄs, ca 4200kr ny hos AD. Prisuppgift fr förra Äret...![]()
LÄset listar 3.450.Tack! Hela bandet betyder alltsÄ viklÄs + gummi?
LÀder av olika slag funkar. Ej för dressat typ croco dock (imho). Jag har kört ammolÀder och gillade det. Sen funkar grova canvas skitbraLite tips pÄ band önskas till nyförvÀrvet.
Gillar att byts emellanÄt.
![]()
Ok fÄr testa dessa,tack för tipsLÀder av olika slag funkar. Ej för dressat typ croco dock (imho). Jag har kört ammolÀder och gillade det. Sen funkar grova canvas skitbra
Yepp..Tack! Hela bandet betyder alltsÄ viklÄs + gummi?
Ja mkt mkt snyggare. Den utan kÀnns som en ofÀrdig prototyp nÀstan. De kunde skippat fakepatinan dock.NÄgon som vet om Breitling uppdaterat sin Navitimer 8 med bl.a. siffror pÄ vridringen (och lite annat)? Ser ut som en korsning mellan Warhawk och "den vanliga".
Stötte just pÄ denna pÄ Breitling Owners Facebook sida.
Personligen tycker jag att varianten med siffror blir betydligt vassare och ocksÄ lite mer lik en del historiska modeller. Med siffror:
![]()
SÄ hÀr sÄg den ut frÄn början (och pÄ Breitlings hemsida). Dvs utan siffror:
![]()
90 tals chronomat? Om ja, Àr det 20mm mellan luggarna..Hej alla Breitlingfan.
Har inte kunnat sluta tÀnka pÄ den förbannade chronomaten (38/39mm). Ibland googlar jag skiten ur Google för att bara kolla bilder (besatt?) Idag dök en riktigt fin upp pÄ sÀlj och den Àr nu pÄ vÀg
Ăr det nĂ„gon som vet storlek pĂ„ band och storlek pĂ„ spĂ€nnet? TĂ€nkte köpa nytt om jag skulle trivas med klockan
Min första Breitling, ska bli intressant!
90 tals chronomat? Om ja, Àr det 20mm mellan luggarna..![]()
Vet tyvĂ€rr inte Ă„rtal, mer att det Ă€r en med ref.nr: B.13050.1. Ăr spĂ€nnet 16mm dĂ„?
Jag har ingen att mÀta pÄ hÀr just nu, men jag Àr 98% sÀker pÄ att 20mm smalnar ner till 18mm vid spÀnnet.
Jag petar till de andra tvÄ procenten som saknas.Jag har ingen att mÀta pÄ hÀr just nu, men jag Àr 98% sÀker pÄ att 20mm smalnar ner till 18mm vid spÀnnet.
tyvÀrr lÀr du nog ibÀnte kunna köpa en ny sÄdan!Hej alla Breitlingfan.
Har inte kunnat sluta tÀnka pÄ den förbannade chronomaten (38/39mm). Ibland googlar jag skiten ur Google för att bara kolla bilder (besatt?) Idag dök en riktigt fin upp pÄ sÀlj och den Àr nu pÄ vÀg
Ăr det nĂ„gon som vet storlek pĂ„ band och storlek pĂ„ spĂ€nnet? TĂ€nkte köpa nytt om jag skulle trivas med klockan
Min första Breitling, ska bli intressant!
tyvÀrr lÀr du nog ibÀnte kunna köpa en ny sÄdan!
kolla in tuktuks blackbird som ligger pÄ k&s!
Ja mkt mkt snyggare. Den utan kÀnns som en ofÀrdig prototyp nÀstan. De kunde skippat fakepatinan dock.
haha sry!Jag pratar om band, gummiband. PRO 1.