Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt snygg struktur på tavlan, tror inte jag noterat det tidigareDet var lite tillställning förra helgen så denna fick lite tid igen.
Den gör sig riktigt bra!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, den är väldigt fin och trevlig att titta på! Den ger lite liv till klockan!Väldigt snygg struktur på tavlan, tror inte jag noterat det tidigare![]()
Den är fin. Har du något handledsskott rakt uppifrån?Det var lite tillställning förra helgen så denna fick lite tid igen.
Den gör sig riktigt bra!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, nice, bra klocksmak på den mannen! Eller det kanske är du som är Bindefeld
Den är fin. Har du något handledsskott rakt uppifrån?
Den näst sista var brainte riktigt men har några som är nära nog ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vissa saker hålls ofta bästa gömdaHaha, nice, bra klocksmak på den mannen! Eller det kanske är du som är Bindefeld![]()
Den får sommaren att bli lite bättre!Den näst sista var braJäkla cool klocka iaf. Får överväga en Bvlgari som sommardinka nästa år.
De är fina, finns helt klart på min lista med. Lite svårt att bestämma sig bara. Mest pang för pengen är Diagono 35 eller dykaren på 38 mm i stål. Men man vill ju lite ha guld... Lilla kronografen är också trevlig. Länken och gummit är kool men även läderbanden är fina. Kanske speciellt på lilla kronografen.Den näst sista var braJäkla cool klocka iaf. Får överväga en Bvlgari som sommardinka nästa år.
Ja det är nog någon av dessa modeller som hägrar, även om jag nog får nöja mig med stål.De är fina, finns helt klart på min lista med. Lite svårt att bestämma sig bara. Mest pang för pengen är Diagono 35 eller dykaren på 38 mm i stål. Men man vill ju lite ha guld... Lilla kronografen är också trevlig. Länken och gummit är kool men även läderbanden är fina. Kanske speciellt på lilla kronografen.
Djäklar vad jag gillar den där...inte riktigt men har några som är nära nog ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vi missade att träffas i somras! Den gör sig som sagt bäst i sol med bra utsikt.Djäklar vad jag gillar den där...![]()
Boetten är gjord i aluminium, bezel är gjord i keramik eller gummi gissningsvisVilka delar i en AL 32 G är aluminium? Ringen, boetlocket?
https://www.chrono24.se/bulgari/ref-al32g.htm
![]()
Skulle tro du har rätt där.Vilka delar i en AL 32 G är aluminium? Ringen, boetlocket?
https://www.chrono24.se/bulgari/ref-al32g.htm
![]()
Gällande boettlocket ja, men inte ringen/bezel den är gjord av gummi eller keramik. Har kollat upp info om andra Diagono Aluminium modeller (där hela boetten är aluminium) och bezel har då varit gjord av gummiSkulle tro du har rätt där.
Är väl gummibeklädd alu/stål som det brukar vara. Såg inga genomslitningar så ser inte att det skulle kunna vara något annat är plast/gummi.Gällande boettlocket ja, men inte ringen/bezel den är gjord av gummi eller keramik. Har kollat upp info om andra Diagono Aluminium modeller (där hela boetten är aluminium) och bezel har då varit gjord av gummi
Tack!Fantastiskt vacker klocka.
Har gått och sneglat på några stålvarianter i några år nu.
Nästa klocka ligger nog i plan för någon gång nästa år, så det får dröja lite. Dock är det verkligen högt på villhöver-listan med en BVLGARI numera.Då börjar det bli högtid för dig att slå till på en![]()
Tiden går fort, strax är du därNästa klocka ligger nog i plan för någon gång nästa år, så det får dröja lite. Dock är det verkligen högt på villhöver-listan med en BVLGARI numera.
Budade hem den. Så snart är man med i Bvlgari-klubben.Vad tror ni om denna? Skit på glaset bara? Visst går det att komplettera med gummi, vilket jag tror att jag primärt vill ha den på.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3654/vara/1589977
Vad kul! GrattisBudade hem den. Så snart är man med i Bvlgari-klubben.
Tack! Hoppas det blir bra, fin på bild iaf (inte mitt ex på bilden).Vad kul! Grattis![]()
Blir nog bra, såg fin ut. Gillar att de har originalband i svinläder, inte helt vanligt idag.Tack! Hoppas det blir bra, fin på bild iaf (inte mitt ex på bilden).
Mycket bra, samma som min som inhandlades på Kaplans nyligen (min på länk och vit tavla dock), gillar att boetten är väldigt tunn medTack! Hoppas det blir bra, fin på bild iaf (inte mitt ex på bilden).
Jag med. Får se vad som sitter på.Blir nog bra, såg fin ut. Gillar att de har originalband i svinläder, inte helt vanligt idag.
Ja din väckte ett litet habegär. Gillar verkligen ringen.Mycket bra, samma som min som inhandlades på Kaplans nyligen (min på länk och vit tavla dock), gillar att boetten är väldigt tunn med