Inte tjock alls. Riktigt smutt med skönt gummi.Hur tjock? Bra gummi?
Jag kan PM:a dig när jag ska sälja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte tjock alls. Riktigt smutt med skönt gummi.Hur tjock? Bra gummi?
Kan bara instämmaInte tjock alls. Riktigt smutt med skönt gummi.
Jag kan PM:a dig när jag ska sälja.
Mycket snyggt alltsåBvlgari Diagono 36mm
![]()
Har gått runt och haft den där i tankarna sedan sist vi sågs... Löjligt bra!Bvlgari Diagono 36mm
![]()
Tackar kompis, vi får se till att fixa en sådan till dig, galet prisvärdaHar gått runt och haft den där i tankarna sedan sist vi sågs... Löjligt bra!
Önskar diametern på denna var 5mm mindre.
![]()
Vilket material och tog du några bilder?Testade finissimon för första gången idag, jäklar vilken grym klocka det är. Synd den är så stor bara. Kan vara koolaste nya klockan jag testat.
De hade titan inne, så testade time only med och utan länk. Inga bilder så lånar från internet:Vilket material och tog du några bilder?
Otroligt ball modell.
Prislapp på cirka tio miljoner på den med, riktigt cool klocka. Life goal: Någon gång äga en riktigt tung Octo modell från BvlgariHar helt missat denna. Kool.
https://www.hodinkee.com/articles/b...nerie-perpetual-calendar-diamonds-introducing
![]()
![]()
Förmodar att du sett Genta Octon på Blocket? Stor dom fanken men vansinnigt ball.Prislapp på cirka tio miljoner på den med, riktigt cool klocka. Life goal: Någon gång äga en riktigt tung Octo modell från Bvlgari
Mm riktigt ball och lika synd att den är några mm för stor. Lite som med FPJ ÉLÉGANTE, faktiskt riktigt fin och originell för att vara modern, men några mm för stor...De hade titan inne, så testade time only med och utan länk. Inga bilder så lånar från internet:
![]()
![]()
Kikade på den nu, riktigt bra pris på en guld Octo med coola komplikationer. Väldigt stor baraFörmodar att du sett Genta Octon på Blocket? Stor dom fanken men vansinnigt ball.
Du får biffa till dig lite, hur man nu gör det runt handledernaKikade på den nu, riktigt bra pris på en guld Octo med coola komplikationer. Väldigt stor bara![]()
Implantat? Lätt värt det för att kunna bära upp OctoDu får biffa till dig lite, hur man nu gör det runt handlederna![]()
Go for it!Implantat? Lätt värt det för att kunna bära upp Octo![]()
Testade finissimon för första gången idag, jäklar vilken grym klocka det är. Synd den är så stor bara. Kan vara koolaste nya klockan jag testat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Testade finissimon för nåt år sen och konstaterade att den är svinball men på tok för enorm. Jag har handleder på ca 17...
Perfekt passform på mig med:
![]()
![]()
Hade den varit 36 så hade jag köpt för länge sen!Sjukt snygg, rätt galet att storlek är 40mm när den bärs så stort. Tänk den i 36-37mm istället, hade varit magiskt. 2,35mm på höjden är väldigt imponerande dock