• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Men ändå förvånande hur bra den satt, finissimon. Otroligt bekväm. Lätt som en fjäder och länken är helt sjukt skön. Finishen är också i världsklass skulle jag säga. Att inte fler kan uppskatta bvlgari istället för stålrollar.
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Men ändå förvånande hur bra den satt, finissimon. Otroligt bekväm. Lätt som en fjäder och länken är helt sjukt skön. Finishen är också i världsklass skulle jag säga. Att inte fler kan uppskatta bvlgari istället för stålrollar.
Det ena behöver väl inte utesluta det andra ;) men vissa är ganska trångsynta...
Måste nog pröva den!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
57CC92B0-D3E2-4D6C-85D5-EB2C216CCB2F.jpeg

Tänkte tajma spinningen med den här för första gången.
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Finissimon är helt fantastisk men jag skulle välja guld-scuban varje dag i veckan... :heart::heart::heart:
Det säger en del då Finissimon inte är helt fy skam ;)

Kan väl säga att det var lite kul att sitta med en Reverso på armen, be att få se på Finissemon prövar den. Gräver lite i påsen och fiskar upp en guld Bvlgari för att få lite jämförelse, kvinnan som hjälpte oss blev lite ställd och anade ett visst litet klockintresse ;)
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Hmm, väldigt säker att detta exemplar kostade ca 160 k eller finns det fler väldigt lika?
Jag har haft fel en gång tidigare i mitt liv så det kan vara så att jag har fel ;)

Med nuvarande Euro-kurs blir det strax under 150tkr men låg ngnstans mellan 130-140tkr hos svensk AD när jag kikade. Det var dock i höstas så saker kan ju hänt med priset sedan dess...
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Med nuvarande Euro-kurs blir det strax under 150tkr men låg ngnstans mellan 130-140tkr hos svensk AD när jag kikade. Det var dock i höstas så saker kan ju hänt med priset sedan dess...
Ja har de ökat till vad jag mins att det stod på lappen i torsdags (160 k)så har de verkligen lagt på...
Måste kolla igen vid nästa tillfälle.
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Hej och god morgon!

En fråga, länken blir ganska hård vid de rörliga delarna, alltså de delar som ska kunna böjas mellan guld och gummi. Det nästan fastnar och man får bryta lite på det för att de ska släppa. Känns inte helt bra.
Vad kan man göra? Tänkte om jag kan applicera något? Vill inte torka ut gummit.
Har ni något bra tips? Någon som har likande problem?

Ps. Frågar åt en kompis!

AF3A4294-FFB2-4A2E-A829-7845303F1562.jpeg
B6920394-EC7A-4A9B-B278-433686F07B8C.jpeg
 
Topp