Knappa 17... så har man 18-19 är den perfekt skulle jag säga.Vad har du för handledsmått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knappa 17... så har man 18-19 är den perfekt skulle jag säga.Vad har du för handledsmått?
Det ena behöver väl inte utesluta det andraMen ändå förvånande hur bra den satt, finissimon. Otroligt bekväm. Lätt som en fjäder och länken är helt sjukt skön. Finishen är också i världsklass skulle jag säga. Att inte fler kan uppskatta bvlgari istället för stålrollar.
Skitfrän!Mot 10 sidor![]()
![]()
![]()
Vad är listpris på den modellen? Den är riktigt häftig i sin designBelissimo en finissimo har jag nu fått pröva.
Jäklar vad bra den var!! Inte alls så stor som den ser ut! Och den är ganska tunn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den listar 160 000 kr ( kan vara 165 000 kr...)Vad är listpris på den modellen? Den är riktigt häftig i sin design
Den är verkligen någonting annat! Skulle stark rekommendera att ni prövar den!Vad är listpris på den modellen? Den är riktigt häftig i sin design
Finissimon är helt fantastisk men jag skulle välja guld-scuban varje dag i veckan...Belissimo en finissimo har jag nu fått pröva.
Jäklar vad bra den var!! Inte alls så stor som den ser ut! Och den är ganska tunn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad är listpris på den modellen? Den är riktigt häftig i sin design
Det säger en del då Finissimon inte är helt fy skamFinissimon är helt fantastisk men jag skulle välja guld-scuban varje dag i veckan...![]()
Kommer definitivt göra det nästa gång jag får chansenDen är verkligen någonting annat! Skulle stark rekommendera att ni prövar den!
Hmm, väldigt säker att detta exemplar kostade ca 160 k eller finns det fler väldigt lika?Ligger runt 130tkr i titan med länk om jag inte minns fel
Hmm, väldigt säker att detta exemplar kostade ca 160 k eller finns det fler väldigt lika?
Jag har haft fel en gång tidigare i mitt liv så det kan vara så att jag har fel![]()
Ja har de ökat till vad jag mins att det stod på lappen i torsdags (160 k)så har de verkligen lagt på...Med nuvarande Euro-kurs blir det strax under 150tkr men låg ngnstans mellan 130-140tkr hos svensk AD när jag kikade. Det var dock i höstas så saker kan ju hänt med priset sedan dess...
300 meter då?Vi är redo för sommar och vatten. Är ni förberedda?![]()
Riktigt tung dykare...Vi är redo för sommar och vatten. Är ni förberedda?![]()
Lugn, det är bara vår. Då badar jag bara fötterna. Blir 200 m till 4 juni och så tar vi och trycktestar den till 300 m dagen innan midsommar då vi alla vet det lätt kan bli blötare än man klarar av...300 meter då?![]()
I might be getting ones of these in a trade soon, how do you like it?