• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Håller helt med. En av få nya som lockar mig och jag tror nästan det blivit köp. Om den varit mindre.

Räcker med att se den i montern för att förstå att det skulle bli besvikelse på handleden.
Det är något med den som jag inte vet om det är helt storleksrelaterat (fast jag tror det är delvis) också. På handleden så försvinner de spännande nyanserna och detaljerna i boetten och den känns bara som ett fett fyrkantigt armband. Synd på rara ärtor.
Testade den på NK i höstas och all credit till säljaren som verkligen sålde in den kompetent men som du säger, loppet var nästan lite kört redan när man ser den i montern.
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Diagono Magnesium
51045842-66BA-4766-8C94-635DE80781C2.jpeg
 

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Sugen på att köpa ett svinläder (orginalläder?) till min Diagono. Var kan jag hitta ett sånt? Inväntar svar från NK. Borde man kanske sikta på att hitta någon som kan göra ett åt en?
 

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Har för mig att det är ett ”proprietary system” på Bvlgari klockor, så bara deras egna tillbehör går att använda
Ja jag misstänker att det inte är något man hittar i ett standardsortiment hos en bandtillverkare, tänkte mer på beställning av en privatperson / liten firma om man inte vill köpa direkt av Bvlgari/AD.
 
Topp