• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

bernoulli

Audemars
2-Faktor
DSC_0834~2.JPG
DSC_0835~2.JPG
DSC_0830~2.JPG

Gillar denna modell så pass mycket att det fick bli en till, men denna gång med länk, vit tavla och utan lysmassa.
 

Lyckokaka

Cartier
2-Faktor
Kan tänka mig att servicekostnaden på finissimon inte är så kul heller. Måste vara löjligt tajta toleranser på ett så tunt verk.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Zappade runt lite på tv:n igår kväll vid läggning. Fastnade vid den gamla höjdarrullen Heat som jag inte sett på några år. Noterade då att Al Pacino kör en Bvlgari
9AE277D2-7D60-4633-9DBC-F84F08F5B4D5.jpeg

syntes mycket tydligt i flertalet scener. Kanske inga news för nån här i tråden förvisso...
 

M108

Omega
2-Faktor
Hej hej!
Jag hoppas att jag skriver på rätt ställe annars så får admin radera. Jag har kommit över ett Bulgari BB26 damur. Klockan ska vara på 26mm och samtliga som jag hittar på Chrono24 är på 26mm, denna är dock på 30mm. Har någon av er någon ideé vad som kan vara fel eller vad jag kan spana på? Denna borde egentligen vara märkt BB30 vilket hade varit den korrekta benämningen men gravyren på baksidan säger BB26. Baksidan är på ca 28mm så den kan inte vara flyttad från en 26 heller. Någon som kan hjälpa mig eller har någon spontan tanke? =)
 

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Bli väldigt somrigt och lite feminint, men visst skulle det fungera. Finns det fler skarpa färger? Vad vill du åstadkomma?
Vet faktiskt inte om det finns fler alternativ än svart och vitt. Någon speciell färg du tänkte på? Tanken dök upp nu när den svarta har fastnat på länken. Har ju svart läder till den också men vore kul att kunna ha något att variera med på den vita, därav tanken på gummi. Är nog ute efter något sportigare, gillar t.ex. den helvita Zenith Defy classic även om likheterna kanske inte är allt för många mellan just dessa två.
zenith.jpg
 
Topp