Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej men tack för tips! Trodde alla var 41mm. Den där är nog ball. Såg en på C24 för 28k. Reserverad men annars en no brainer till det priset?Har blivit sugen på en Octo 102104, 38mm med svart tavla och länk, någon som provat?
![]()
Dock väldigt långt ifrån en finissimo tyvärr.Nej men tack för tips! Trodde alla var 41mm. Den där är nog ball. Såg en på C24 för 28k. Reserverad men annars en no brainer till det priset?
Tyvärr kostar en finissmo mer än dubbla prisetDock väldigt långt ifrån en finissimo tyvärr.
Det är det iofs värt då det kan vara det koolaste på marknaden nu.Tyvärr kostar en finissmo mer än dubbla priset![]()
I frostat guld, på länkDet är det iofs värt då det kan vara det koolaste på marknaden nu.
Kool, men kan inte blunda för att titan är det givna valet för denna modell.I frostat guld, på länk![]()
Det är det iofs värt då det kan vara det koolaste på marknaden nu.
Jag är med på det men är å andra sidan inte helt bekväm med helguld även om jag vansinnigt gärna vill ha en finissimo i guld för att kunna steka hårt med i RomKool, men kan inte blunda för att titan är det givna valet för denna modell.
Provade. riktigt ball men för stor för mig. TyvärrDet är det iofs värt då det kan vara det koolaste på marknaden nu.
Nyare Octo Roma är annars ett bra alternativ till Finissimo. Kostar väl hälften nästan och har inhouseurverk och hyggligt tunn boett. Inte lika tunn/avancerad som Finissimo, men riktigt cool ändåJa må hända, men den budgeten finns inte för mig just nu.
Mycket bra, tycker de är riktigt lyckade i nya stålmodellernaÄr det inte dags att nån slår till?
![]()
Blå sunburst är dock det klart sämsta tavelvalet imoÄr det inte dags att nån slår till?
![]()
Mm, vet inte om jag är något större fan av sunburst över huvud taget.Blå sunburst är dock det klart sämsta tavelvalet imo
Funderar lite på om jag ska införskaffa ett vitt gummi till denna, kommer det flyga tro?Några blandade bilder på den vita som kom in i början på sommaren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bli väldigt somrigt och lite feminint, men visst skulle det fungera. Finns det fler skarpa färger? Vad vill du åstadkomma?Funderar lite på om jag ska införskaffa ett vitt gummi till denna, kommer det flyga tro?
Vet faktiskt inte om det finns fler alternativ än svart och vitt. Någon speciell färg du tänkte på? Tanken dök upp nu när den svarta har fastnat på länken. Har ju svart läder till den också men vore kul att kunna ha något att variera med på den vita, därav tanken på gummi. Är nog ute efter något sportigare, gillar t.ex. den helvita Zenith Defy classic även om likheterna kanske inte är allt för många mellan just dessa två.Bli väldigt somrigt och lite feminint, men visst skulle det fungera. Finns det fler skarpa färger? Vad vill du åstadkomma?