Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bullgaaaari på redig stockholmska naturligtvisDagens filosofiska fråga.
Jag säger Bullgaaari. Men på engelska skulle jag sagt Bulgariiii.
Hur uttalar ni Bvlgari?
+1!Bullgaaaari på redig stockholmska naturligtvis![]()
Hehe, busted!!
Riktigt kapHehe, busted!!
För cool design och för bra pris för att kunna motstå![]()
Mycket bilder utlovas självfalletRiktigt kapSer fram emot mycket bilder! Och är du sugen på en 35mm är byten aktuellt
![]()
Dagens filosofiska fråga.
Hur uttalar ni Bvlgari?
Som det stavas - Bvlgari. Betoning på V.Dagens filosofiska fråga.
Hur uttalar ni Bvlgari?
Man får gratulera! Riktigt bra den därThe eagle has landed!
Stenhård!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt ball! Alltid soft att snabbt kunna checka vad klockan är i Shanghai när man är på 200m djupThe eagle has landed!
Stenhård!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, kan bara hålla med, länken adderar mycket!Man får gratulera! Riktigt bra den där![]()
Haha, helt rätt! Hur kan man inte älska kombo-funktionalitet??Riktigt ball! Alltid soft att snabbt kunna checka vad klockan är i Shanghai när man är på 200m djup![]()
En sak ska gudarna veta, Bvlgari är inte kända för sin snabba service. Tror jag väntade 6-7v bara på ett prisförslag senast.Väntat nästan en månad på att få hem denna..![]()
I mitt fall var det fraktkedjan som strulade, men den dagen jag får med bvlgari att göra så får jag vara beredd på liknande plågeri då.En sak ska gudarna veta, Bvlgari är inte kända för sina snabba service. Tror jag väntade 6-7v bara på ett prisförslag senast.
Blir svårare och svårare att övertyga mig själv att jag inte behöver en sådan där TT...Väntat nästan en månad på att få hem denna..![]()
Rätt kaxigt av bvlgari att bara skruva ditt guldbrickor på länken.Blir svårare och svårare att övertyga mig själv att jag inte behöver en sådan där TT...
Vill ha målade tavlan och endast guldring, helstål har jag redan klämt på. Men tack för erbjudandet!Rätt kaxigt av bvlgari att bara skruva ditt guldbrickor på länken.
Hojta till om du vill klämma på den i verkligheten, om du nu inte redan gjort det!
Oavsett, slå till så fort möjligheten dyker upp!
Nej det blev sånt jävla antiklimax. Den senaste iterationen av scuban är inte bara bredare i diameter, den har lite bredare mellan luggarna. Och bandet jag köpte var såklart till den, tur att retur gick att lösa.@virrooo Fått något nytt gummi?