• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

IMG_0938.jpeg

Nu även redo att dyka med stil 🙌🏼

Sjukt läcker och tuff designlösning! :D

Är den 38 mm? Gissar att den också bär lite större?
Japp. SD38SGMT är referensen. Den modernare är 40.

@bbits paketöppning har en del bilder och information.

Japp. SD38SGMT är referensen. Den modernare är 40.

@bbits paketöppning har en del bilder och information.
Snyggt! Vid en snabb googling känns det som ännu en undervärderad Bulgo. Man undrar när de ska börja sticka i pris...

Och hur mycket den där på Tradera kommer att gå för :D

Fortsätt mata bilder! Väldigt fina klockor 😍
Börjar bli svårt att hålla sig! 😅
Haft ett gäng klockor ”favoriserade” på chrono24 som jag gillat och för att se vad som går till vad för pris.
Men en diagono naken i ett vad det ser ut som, fint skick, för 7-8k innan tull och moms är rimligt antar jag?
Att de är värda mer förstår jag att ni tycker 😊 Men jag tänkte bara se ifall om ni har koll på priset på dom bättre än jag och ifall det ploppar upp fina för lägre men att dom går snabbt.

Fortsätt mata bilder! Väldigt fina klockor 😍
Börjar bli svårt att hålla sig! 😅
Haft ett gäng klockor ”favoriserade” på chrono24 som jag gillat och för att se vad som går till vad för pris.
Men en diagono naken i ett vad det ser ut som, fint skick, för 7-8k innan tull och moms är rimligt antar jag?
Att de är värda mer förstår jag att ni tycker 😊 Men jag tänkte bara se ifall om ni har koll på priset på dom bättre än jag och ifall det ploppar upp fina för lägre men att dom går snabbt.
Där någonstans för en 3-handare i stål.
Räkna med service om inget är angivet dessvärre.

Bra duo! Första intrycken?
Haft en vit 3-handare tidigare som jag tyckte var lite tråkig. Så LCV i svart gillar jag skarpt. Köpte den då jag inte hittade någon Scuba i bra skick utan akut servicebehov så blev det en sån.

Kronografen är den jag gillar mest utseendemässigt men den är en liten tjockis. Kanske skulle köpt kvarts ändå.

Senast ändrad:
Haft en vit 3-handare tidigare som jag tyckte var lite tråkig. Så LCV i svart gillar jag skarpt. Köpte den då jag inte hittade någon Scuba i bra skick utan akut servicebehov så blev det en sån.

Kronografen är den jag gillar mest utseendemässigt men den är en liten tjockis. Kanske skulle köpt kvarts ändå.
Tycker tjockisheten blir mer charmig på band!

Jag börjar förlika mig med tanken. Något förslag på band?
Tyckte ali-gummit för typ 80 spänn gjorde jobbet och funkar för att bada slita etc. Läder vettesjutton om det finns något annat vettigt alternativ än originalet (svart för stål) då det ska sitta tight vid den lite märkliga bandhornslösningen och vara stoppat i mitten för att flyta ihop med klockan. Sen är ju originalgummit med nitar coolt men aldrig testat.

Tillbaka
Topp