Står som såld nu. Skyldig?Den där var inte dum alls!
Tror han ska få sig ett bud.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står som såld nu. Skyldig?Den där var inte dum alls!
Tror han ska få sig ett bud.
Det vet man aldrig.Står som såld nu. Skyldig?
Körde 2 alldeles för smala senast men det gick bra. Är det guld hade jag kört 2st som passar riktigt bra, ebay is your friend om du inte kan hitta några på en vanlig järnhandel typVad kör ni för mejslar när ni ska skifta band på era Diagono?
Riktigt bra!Nytt gummi borde kunna monteras precis innan OWGM börjar!
![]()
Sjukt läcker och tuff designlösning!Automatiska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Automatiska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
kanske blir billig.
Japp. SD38SGMT är referensen. Den modernare är 40.Sjukt läcker och tuff designlösning!
Är den 38 mm? Gissar att den också bär lite större?
Snyggt! Vid en snabb googling känns det som ännu en undervärderad Bulgo. Man undrar när de ska börja sticka i pris...Japp. SD38SGMT är referensen. Den modernare är 40.
@bbits paketöppning har en del bilder och information.
Paketöppning: Bvlgari Diagono Scuba, SD 38 S GMT
Ni vet hur det är... Man läser nått på KS. En känsla: ”det där vill man ju testa” föds i huvudet. Känslan ligger och gnager där en stund. Växer sig starkare. Från idé till rationellt behov. Till ett nästan fysiskt obehag och en känsla av saknad. På skrämmande kort tid… :) I detta fall var det...klocksnack.se
Sjukt undervärderade, men det är ganska najsSnyggt! Vid en snabb googling känns det som ännu en undervärderad Bulgo. Man undrar när de ska börja sticka i pris...
Och hur mycket den där på Tradera kommer att gå för![]()
Japp, enjoy it while it lastsSjukt undervärderade, men det är ganska najsJag tänker njuta till max sålänge det varar!
Där någonstans för en 3-handare i stål.Fortsätt mata bilder! Väldigt fina klockor
Börjar bli svårt att hålla sig!
Haft ett gäng klockor ”favoriserade” på chrono24 som jag gillat och för att se vad som går till vad för pris.
Men en diagono naken i ett vad det ser ut som, fint skick, för 7-8k innan tull och moms är rimligt antar jag?
Att de är värda mer förstår jag att ni tyckerMen jag tänkte bara se ifall om ni har koll på priset på dom bättre än jag och ifall det ploppar upp fina för lägre men att dom går snabbt.
Stort tack!Där någonstans för en 3-handare i stål.
Räkna med service om inget är angivet dessvärre.
Bra duo! Första intrycken?Köp 2 betala för 1?
Ch35s.
![]()
Haft en vit 3-handare tidigare som jag tyckte var lite tråkig. Så LCV i svart gillar jag skarpt. Köpte den då jag inte hittade någon Scuba i bra skick utan akut servicebehov så blev det en sån.Bra duo! Första intrycken?
Tycker tjockisheten blir mer charmig på band!Haft en vit 3-handare tidigare som jag tyckte var lite tråkig. Så LCV i svart gillar jag skarpt. Köpte den då jag inte hittade någon Scuba i bra skick utan akut servicebehov så blev det en sån.
Kronografen är den jag gillar mest utseendemässigt men den är en liten tjockis. Kanske skulle köpt kvarts ändå.
Jag börjar förlika mig med tanken. Något förslag på band?Tycker tjockisheten blir mer charmig på band!
Tyckte ali-gummit för typ 80 spänn gjorde jobbet och funkar för att bada slita etc. Läder vettesjutton om det finns något annat vettigt alternativ än originalet (svart för stål) då det ska sitta tight vid den lite märkliga bandhornslösningen och vara stoppat i mitten för att flyta ihop med klockan. Sen är ju originalgummit med nitar coolt men aldrig testat.Jag börjar förlika mig med tanken. Något förslag på band?
Nvm.LCV35S.
![]()