H
Hysteria
Guest
Vågar man posta LW i Bulgaritråden? Ett undantag kanske kan göras på ämnet gulddykarePosta gärna på lite bilder på din så man får mer sug att åka från jobbet och hämta güldet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vågar man posta LW i Bulgaritråden? Ett undantag kanske kan göras på ämnet gulddykarePosta gärna på lite bilder på din så man får mer sug att åka från jobbet och hämta güldet![]()
Sommarklockan 2019 på KS?Stort grattis @llesurk ! Glad att du budade hem den istället för mig. Den hade inte fungerat storleksmässigt. Ska bli spännande hur den ser ut på dig. För min egen del får det bli sd38 i guld eller sd40.
Känns verkligen som om Bvlgari fått ett jäkla uppsving på forumet! Eller så är det vi tappade 7-8 själar som skriver i tråden, som vill få det att kännas så? Fan vad jag vill att Bvlgari ska få sig en "revival"! Och revival är väl fel ord... har märket någonsin varit hett?Sommarklockan 2019 på KS?
Den där är fet!! Nästan lika bra som den jag ska hämta på fredagVågar man posta LW i Bulgaritråden? Ett undantag kanske kan göras på ämnet gulddykare
![]()
![]()
Jag missade helt att ta kort på den när jag prövade den. Men då jag inte är av mindre mått så tycker jag att jag bär upp den bra.Stort grattis @llesurk ! Glad att du budade hem den istället för mig. Den hade inte fungerat storleksmässigt. Ska bli spännande hur den ser ut på dig. För min egen del får det bli sd38 i guld eller sd40.
Den kommer få många soltimmarSommarklockan 2019 på KS?
Det tycker jag medKul!! Grattis kul att den hamnade på forumet
Det var vi som stod och klämde lite på den ihop gissar jag?
Jag testade både 41mm och 38 på mina 16-16,5 och tyckte 38mm funkadeHörni, var det någon här som hade köpt en octo finissimo? Nu har jag inte provat den personligen men med mina knappa 17 cm ser det ju mörkt ut. Om man hade kunnat få en i 36-37 mm så hade det blivit köp direkt.
Japp, octon finns ju i 38mm men det är ju finissimon man vill åt. Fattar inte varför dom inte erbjuder en mindre variant. Det är ju stealthlooken man vill åt. Verkar ju vara otroligt fin finish på den klockan...Jag testade både 41mm och 38 på mina 16-16,5 och tyckte 38mm funkade![]()
![]()
![]()
Tyvärr är ju detta en stor förklaring:Japp, octon finns ju i 38mm men det är ju finissimon man vill åt. Fattar inte varför dom inte erbjuder en mindre variant. Det är ju stealthlooken man vill åt. Verkar ju vara otroligt fin finish på den klockan...
![]()
Minns mycket väl! Det var dig jag tänkte påDet tycker jag med
Der är inte omöjligt. Är väl ingen idé att säga vad jag hade för kläder, men bar en Rolex DeepSea D-blue, det var ju dykspecialär en hyfsad stor kille.
Så att klockan skulle vara stor som vissa säger ser jag inte som ett problem![]()
Härligt! Då har även jag koll, för ovanlighetens skull Hahaha.Minns mycket väl! Det var dig jag tänkte på![]()
Det tycker jag med
Der är inte omöjligt. Är väl ingen idé att säga vad jag hade för kläder, men bar en Rolex DeepSea D-blue, det var ju dykspecialär en hyfsad stor kille.
Så att klockan skulle vara stor som vissa säger ser jag inte som ett problem![]()
Detta är lite av ditt felDen sitter ju som en smäck på dig...![]()
Detta är lite av ditt felHahaha!
Hahaha, ja när jag väl hade den på så var det inte mycket att tveka på!! Frågan är väl bara hur det kom sig att jag fick den på armenUtgången var given i samma sekund som du provade den - min roll i händelseförloppet var ytterst liten...![]()
Ni får växa på er lite så sitter den perfekt
Haha exakt!! Väntar spänt på handledsfotoHärligt! Då har även jag koll, för ovanlighetens skull Hahaha.
Du tog mig på profilbilden förstår jag
Önskar fredag nu så jag kan få hämta ut nyförvärvet!!
Kool! Över 100g? Bjöd på en 35a och den vägde 92 g på skinn.the eagle has landed!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Måste väga den. Den har så att säga närvaro på handen... det är en stadig pjäs. Men inte så hög så den sitter bra.Kool! Över 100g? Bjöd på en 35a och den vägde 92 g på skinn.
Stort grattis!Riktigt läcker på alla sätt och vis![]()
![]()
![]()
![]()