• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

H

Hysteria

Guest
Posta gärna på lite bilder på din så man får mer sug att åka från jobbet och hämta güldet ;)
Vågar man posta LW i Bulgaritråden? Ett undantag kanske kan göras på ämnet gulddykare:)
Webp.net-resizeimage.jpg
Webp.net-resizeimage.jpg
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Stort grattis @llesurk ! Glad att du budade hem den istället för mig. Den hade inte fungerat storleksmässigt. Ska bli spännande hur den ser ut på dig. För min egen del får det bli sd38 i guld eller sd40.
Jag missade helt att ta kort på den när jag prövade den. Men då jag inte är av mindre mått så tycker jag att jag bär upp den bra.

Edit: väldigt stort tack :)
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Kul!! Grattis kul att den hamnade på forumet :)
Det var vi som stod och klämde lite på den ihop gissar jag?
Det tycker jag med :)
Der är inte omöjligt. Är väl ingen idé att säga vad jag hade för kläder, men bar en Rolex DeepSea D-blue, det var ju dykspecial;) är en hyfsad stor kille.
Så att klockan skulle vara stor som vissa säger ser jag inte som ett problem ;)
 

thetaliban

Cartier
2-Faktor
Hörni, var det någon här som hade köpt en octo finissimo? Nu har jag inte provat den personligen men med mina knappa 17 cm ser det ju mörkt ut. Om man hade kunnat få en i 36-37 mm så hade det blivit köp direkt.
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Det tycker jag med :)
Der är inte omöjligt. Är väl ingen idé att säga vad jag hade för kläder, men bar en Rolex DeepSea D-blue, det var ju dykspecial;) är en hyfsad stor kille.
Så att klockan skulle vara stor som vissa säger ser jag inte som ett problem ;)

Den sitter ju som en smäck på dig... :)
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Utgången var given i samma sekund som du provade den - min roll i händelseförloppet var ytterst liten... :D
Hahaha, ja när jag väl hade den på så var det inte mycket att tveka på!! Frågan är väl bara hur det kom sig att jag fick den på armen :p satt riktgt bra!
Det var en trevlig kväll!
 
Topp