• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

A806BBB6-AD66-4EB4-9982-32C92BFE1118.jpeg

40 är min sweetspot för sportklockor. Typ.

Jag diggar verkligen länken på dykarna. Väldigt snyggt med de olika borstade bitarna. Synd bara att det är så dåligt med mikrojustering. Easylink räddar mig ofta då min handled varierar rätt mycket i storlek.

Drömmen vore dock en octo finissimo. Så sjukt cool och unik design. Om man bara hade råd med värdetappet.. Undrar också hur Bulgari generellt ligger till med servicekostnad.

Ju mer man gräver desto fränare blir dom. 35 mm diagonokronograferna är ju egentligen svinsnygga i sin enkelhet. Men såklart finns en del jävligt fult också men så är det ju alltid med the latin flair, en balansakt minst sagt :)

Men är den där 40 mm?

Edit: ser att den är 41 vilket ju är på tok för stort. Och subdialsen sitter för tätt ihop för att det ska vara estetiskt tilltalande

Senast ändrad:
Italiensk design + schweizisk urverk =:heart:
Octo.jpg
Du vann! Eller leder iallafalll :D
Var handlade du den? Har hoppats på att NK ska ställa ut några kul modeller, men vanlig svart Octo och Endurer var nog det mest spexiga de hade när jag kollade senast.

Tillagt: Aha, de verkar ju finnas lite här och där i STHLM. Var nog ett tag sen jag spanade.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp