• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Hörni! Jsg försöker förmå @danne10 att slå till på en 2000 m scuba, en sån som @Rozzy har. Danne är dock lite orolig över att den kommer vara svårlossad om/när han får samtalet om en klocka han väntar på. Det samtalet kommer troligast framåt sensommar/höst. Vad tror ni, ska han klippa en Vulgari eller någon annan sommardykare typ Pelagos? Jag vet vad jag tycker :)
Så klart han ska han en 2000 meters dykare :)
Tills i höst så han han säkert fått in per pengar i spargrisen och kan då leva vidare med fler klockor :)
vill man ha lättsålda klockar så väljer man Rolex SS som man kan sälja fort till listpris eller under...
Men inte är det omöjligt att sälja en Scuba! Det finns betydligt mer svårsålda modeller och märken. Vad jag kan tycka är att Bulgari får mer och mer respekt och utrymme.
Hoppas det blir köp :)
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Hörni! Jsg försöker förmå @danne10 att slå till på en 2000 m scuba, en sån som @Rozzy har. Danne är dock lite orolig över att den kommer vara svårlossad om/när han får samtalet om en klocka han väntar på. Det samtalet kommer troligast framåt sensommar/höst. Vad tror ni, ska han klippa en Vulgari eller någon annan sommardykare typ Pelagos? Jag vet vad jag tycker :)
Hur ska man annars klars sig under sommaren?
 

wotan

Rolex
Hörni! Jsg försöker förmå @danne10 att slå till på en 2000 m scuba, en sån som @Rozzy har. Danne är dock lite orolig över att den kommer vara svårlossad om/när han får samtalet om en klocka han väntar på. Det samtalet kommer troligast framåt sensommar/höst. Vad tror ni, ska han klippa en Vulgari eller någon annan sommardykare typ Pelagos? Jag vet vad jag tycker :)
2000meters dykare är ett måste, man vet aldrig när man tappar klockan i plurret...skönt att veta att den klarar sig på 2000 meters djup så man inte behöver stressa med att dyka ner efter den ;)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
38045CEC-0260-491D-BE47-C0922F3F3DC5.jpeg
D83E5469-59EC-4256-86CE-E50EA9A9EF54.jpeg
DE8DF679-FB22-47E8-8110-4D6565E3F98F.jpeg
5FA0A317-EFC6-4D72-95B7-A05D8D4CC087.jpeg
DDBDF3CC-D48F-4329-B04E-A6924D5E6A1A.jpeg


Nytt in alldeles nyss. Gillar att den ser crisp ut med det vita mot silverfärgade subdials och stålet. Länken däremot känns för jäkla rackig. Skulle behöva korta en bit men vet inte hur, får se om det går att trycka ut ett stift eller så.
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
38045CEC-0260-491D-BE47-C0922F3F3DC5.jpeg
D83E5469-59EC-4256-86CE-E50EA9A9EF54.jpeg
DE8DF679-FB22-47E8-8110-4D6565E3F98F.jpeg
5FA0A317-EFC6-4D72-95B7-A05D8D4CC087.jpeg
DDBDF3CC-D48F-4329-B04E-A6924D5E6A1A.jpeg


Nytt in alldeles nyss. Gillar att den ser crisp ut med det vita mot silverfärgade subdials och stålet. Länken däremot känns för jäkla rackig. Skulle behöva korta en bit men vet inte hur, får se om det går att trycka ut ett stift eller så.

Dubbla Bvlgari? Mycket bra!!! Härligt somrigt med vita tavlan.

Är det samma storlek på länk/band på dem så att du kan byta fritt mellan länk och gummi?
 
Senast ändrad:

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Kuk kuk :)

Nja, länkarna till dessa äldre diagonos är väl kanske inte av bästa kvalle och det ser ut som att man använt ett alternativt stift i en länkbit. Men det löser sig.
Hahahah att skriva snabbt är en konst, jag besitter inte den :rolleyes:

Men som sagt kul med kuk...;)
Har inte prövat stållänkarna men får försöka göra det när tillfälle ges.
 
Topp