Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vitguldsindex, smarrigt!Dagens!
Tack! Jag gillar den mycket!Vitguldsindex, smarrigt!
Trevligt! Ser fram emot fler bilder.Frugan hämtade ut denna från posten precis, vad som ska vara en fullset i bra skick. Återstår att se, jobbiga timmar kvar på jobbet nu..
Köper du hela tiden nya Santosar eller? Tycker flödet känns konstant?Frugan hämtade ut denna från posten precis, vad som ska vara en fullset i bra skick. Återstår att se, jobbiga timmar kvar på jobbet nu..
Jakten och utforskningen motiverar mig.Köper du hela tiden nya Santosar eller? Tycker flödet känns konstant?
Kommit fram till något än?Jakten och utforskningen motiverar mig.
Har kommit fram till att jag hela tiden letar att några nya konfiguration jag inte testat än, bättre exemplar, när ekonomin tillåter även testa i ädelmetall.Kommit fram till något än?
Sund och bra inställningHar kommit fram till att jag hela tiden letar att några nya konfiguration jag inte testat än, bättre exemplar, när ekonomin tillåter även testa i ädelmetall.
Min första Cartier
Trevlig modell och förvånad över hur bra 29mm känns på handleden. Tack för bra inspiration från alla i tråden! Här är ett par handledsskott
Ja visst sitter den skönt! Grattis!Min första Cartier
Trevlig modell och förvånad över hur bra 29mm känns på handleden. Tack för bra inspiration från alla i tråden! Här är ett par handledsskott
Så där härligt sliten vilket enligt mig klär modellen. Bra värde per krona i den klockan. Grattis!
Ja visst sitter den skönt! Grattis!
Tack!
Jag har mon 16570 på service så är lite i samma läge. Den är dock väldigt skön den med.
Förvånansvärt skönt! Lite rädd nu för hur suben kommer kännas efter ett par dagar
Riktigt roligt! Vilket år?Vad glad man blir när man läser certet och inser att det är ens årsklocka
Cool bild!Greg LeMond. Näst sista etappen i tour de France 1990.
1990Riktigt roligt! Vilket år?
Riktigt fin! Förstår att den sitter kvar efter 1 år.Vi firar ett år jag och Santosen, och fler lär det bli.