Cartier markeringen kl 10 på den är riktigt mysig !Trevlig helg på er Cartier-vänner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cartier markeringen kl 10 på den är riktigt mysig !Trevlig helg på er Cartier-vänner!
Ja visst är den!Cartier markeringen kl 10 på den är riktigt mysig !
Det är sådana bilder som skapar ett ha-begär. Tufft!Greg LeMond. Näst sista etappen i tour de France 1990.
Man hade ju gärna fått tag i just det exemplaret!Det är sådana bilder som skapar ett ha-begär. Tufft!
Keep em coming!Jag fortsätter att spamma tråden med denna
Kul och intressant läsning!
Främst skiljer det mellan ädelmetal och icke ädelmetall. Men finns säkert olika syntetiska stenar bland de oädlare metallerna.Märkte att det är lite ljusare blå färg på kronan, skiljer det från årtal/modell?
Detta öppnar dörren för olika "rare" editions, som i rolex världen! hahaFrämst skiljer det mellan ädelmetal och icke ädelmetall. Men finns säkert olika syntetiska stenar bland de oädlare metallerna.
Jag har dock aldrig sett att det skulle vara någon variation i de syntetiska stenarna. Du har upplevt en variation på samma kronmodell?Detta öppnar dörren för olika "rare" editions, som i rolex världen! haha
Det jag har märkt är mellan olika galbee modeller.Jag har dock aldrig sett att det skulle vara någon variation i de syntetiska stenarna. Du har upplevt en variation på samma kronmodell?
Lite bättre ljusDet jag har märkt är mellan olika galbee modeller.
Den är bra fin!
Tackar, man är väldigt glad över den
Fel krona? Såg stor ut.Tank LC, Paris, manuell för under 30. Notera dock skadorna på tavlan och lås i stål.
https://chrono24.app/cartier/tank-l...kle--id12985425.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Syftar du på gulddelen? Annars har ju Paris-tanks med eta vulgärt stora safirer.Fel krona? Såg stor ut.
Kändes spontant bara så oproportionerligt stor, men då är den säkert korrekt. Men din gamla Paris-tank med eta hade inte så stor safir va?Syftar du på gulddelen? Annars har ju Paris-tanks med eta vulgärt stora safirer.
Ena hade, den andra inte.Kändes spontant bara så oproportionerligt stor, men då är den säkert korrekt. Men din gamla Paris-tank med eta hade inte så stor safir va?
Kan tycka det känns logiskt med större krona på manuella.Fel krona? Såg stor ut.