Håller med! Är mycket nöjd med min. Fick nästan lite Baume et Mercier-vibbar av den....
Har du Haft några problem med en?
Den är så mysig så jag har nog bestämt mig för att köpa den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med! Är mycket nöjd med min. Fick nästan lite Baume et Mercier-vibbar av den....
Blev inköp av en Certina DS Action Diver i december. Den hade väldigt bråttom, +19 per dygn. Efter ruckning hos AD har den gått +7 på 14 dagar, mätt mot atom-ur. Riktigt nöjd
yes titanÄr dem I titan? Snygg bild ☺.
Jävligt stilig den där klockan, riktigt schysst!Certina gör trevliga klockor! Just nu har jag en DS1a som jag trivs väldigt bra med. Lite sugen på att skicka min Padi och ersätta med en grön DS Action som sommarklocka.
Här är den bästa klockan jag har haft. Min Certina DS Nautic. Helt underbart bra klocka. Väntar nu på min Certina DS Action Diver som kommer om ca två veckor.
DS Action Quartz som jag haft i elva år. Otroligt hållbar och rejäl klocka. Mycket fin urtavla och applicerade index. Ser helt klart dyrare ut än den var. Om de nya modellerna med HAQ håller samma standard är de sjukt prisvärda.
Nej. Min är stum om man vrider baklänges.Nyförvärvet! Gillar Certinas klockor skarpt.
Ni med dykarklockor, om ni greppar vridringen kan ni då röra den lite fram och tillbaka?
Kan inte bidra med annat än att den var galet snygg!Hallå där. skulle jag kunna få lite hjälp med denna modell? som b.l.a årsmodell,värde,modell mm.
Mvh martin
Tack så mycket! Gillar den mer och mer faktiskt, var inne på att sälja den men blir nog att behålla.Jävligt stilig den där klockan, riktigt schysst!
kommer säkert sluta på mellan 1200-1500:-Denna ligger på Tradera, skicket verkar bra. Vad kan man tänkas ge för en 2 år gammal DS Action C013.417.21.057.01 med listpris 3.800 kr? Enbart klocka ingår i köpet ska tilläggas.
Mer eller mindre min dagliga beater. Förbannat nöjd med min DS Podium Titanium ref 60202
Riktigt fin!En av mina favoriter som hängt med länge är denna DS Action. En mindre "LE" i sammarbete med Stjärnurmakarna som består av 500 ex. (Min är nr 410). Fastnade främst för den svarta urtavlan med siffran 12 i svart även den. De gröna visarna ger en kul kontrast, men svarta ingick om man skulle ledsna.
Cool!En av mina favoriter som hängt med länge är denna DS Action. En mindre "LE" i sammarbete med Stjärnurmakarna som består av 500 ex. (Min är nr 410). Fastnade främst för den svarta urtavlan med siffran 12 i svart även den. De gröna visarna ger en kul kontrast, men svarta ingick om man skulle ledsna.
Tror att denna är perfekt som återfallsklocka! Välj den automatiska så tror jag dessutom inte att du kommer ångra dig.Hejsan,
Jag är helt ny på detta forumet. Har inte burit klocka sedan barnsben men har nu sedan någon månad gått och varit nyfiken på en klocka. Har kikat en hel del på klockor och intresset har svängt lite, men senaste tiden har jag fastnat väldigt mycket för Certina DS Action, antingen precidrive eller automat.
Jag tycker att automatvarianten är något snyggare än precidriven. Den är dock väldigt tung (kanske för att jag inte är van att bära klocka alls), och jag lockas även av nogrannheten i precidriven. Min tanke just nu är att köpa en klocka jag kan bära i princip hela tiden (även när jag åker skidor etc.) och undrar då ifall man skulle uppleva automatklockan som klumpig, om man vill kunna bära den i fysiska aktiviteter (ej dykning dock..).
Kanske kan någon bjuda på lite reflektioner kring mina tankegångar här.
Tack för mig!
Gratulerar till en fin klocka. Jag valde den med svart tavla, jag är otroligt nöjd med den, och jag är övertygad om att du kommer att bli nöjd din klocka. Hur länge fick du vänta på din?Då har äntligen min blåa Certina DS Action Diver kommit till utlämningsstället. Certina har restat dessa sedan i julas. Verkar vara en populär modell . Bilden är lånad från Internetet.
Tackar. Den har varit restad sedan i mellandagarna. Avbokade min beställning hos AD och väntade med nybeställning tills den kommit in i lager igen. Klockan hade tydligen bara kommit i begränsad kvantitet till några utvalda AD för någon veckan sedan. Köpte min på nätet hos Tid och Doft http://tidochdoft.se/ds-action-diver-3998 Till rätt bra pris dessutom.Gratulerar till en fin klocka. Jag valde den med svart tavla, jag är otroligt nöjd med den, och jag är övertygad om att du kommer att bli nöjd din klocka. Hur länge fick du vänta på din?
Mycket snygg bild.Ute och röjer i slalombacken