Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Är det ett 19mm eller har du tvingat dit ett 20mm?
Testar på Nato.
Snyggt! Är det ett 19mm eller har du tvingat dit ett 20mm?
Sitter riktigt bra! Läcker variant det där.Nya DS Action (34,5mm) på en knappt 15cm handledBra proportioner och riktigt läcker med den vita tavlan (Sjöbackens Ur hade vit och svart inne).
SnyggDagens klocka!
Ooohhh, PH1000M kommer bli sexig...Hallon lakrits idag!
Kommande DS Ph1000m blir nog en hit och orange eller gul vad den nu är
är limiterad till 1000st.
Någon aning om kommande pris?Hallon lakrits idag!
Nej tyvär är med nyfikenNågon aning om kommande pris?
Ja verkligenNej tyvär är med nyfiken
Själva boetten och tavlorna, ser snygga ut, men infästningen på gummibandet ser inte ok ut och det där ”cheapa” tide bandet .. det tar man bort det första man gör..Hallon lakrits idag!
Härlig kombo med svart och orangeIgår och idag
Hallon lakrits idag!
Inget allsOj oj oj! Den ser riktigt vass ut. Vet du ngt om när de släpps?
Är ungefär i samma situation ..
Slåss om handledstiden mot ett 20 tal andra klockor. Men nu sitter den på några dagar iaf. Väldigt nöjd med den
Skönt man inte är ensam i galenskapen!!Är ungefär i samma situation ..
Hallon lakrits idag!
Har du bytt bezel på den?
Slåss om handledstiden mot ett 20 tal andra klockor. Men nu sitter den på några dagar iaf. Väldigt nöjd med den
NäHar du bytt bezel på den?
Ser gärna fler bilder på den!Den påminner lite om den här som släpptes för ca 15 år sedan. Den var ltd ed till 1888 enheter. Visarna var inte särskilt snygga så många bytte dem mot Dreadnaught-visare från Eddie på Timefactors. Vilket även jag gjorde.
Ser gärna fler bilder på den!
Gärna det. Den ser cool ut!Bilden jag lade upp var en gammal från iPaden. Den ligger hemma och just nu är jag i sommarstället men jag kan lägga ut fler om ett par dagar.