Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
As häftigSenaste svarta är bra cool.
Uncle Seiko Tropic 19 mm sitter som ett smäck!Någon som har testat gummi på en DS Action diver och kan rekommendera något fabrikat? Jag har 38mm versionen och spanar efter 19mm gummi i olika färger.
Tack för bilden Satt ju som en smäck! Gillar att det inte är något märkbart mellanrum mellan boetten och bandet.Uncle Seiko Tropic 19 mm sitter som ett smäck!
@SörenWarg
Jag fick ditt ditt meddelande men svarar här eftersom det inte går att infoga bilder i pm. Så här ser gummit ut. Inte den bästa bilden men jag kan verkligen rekommendera Uncle Seiko. Bra kvalitet och supertrevlig kille.
Någon som har testat gummi på en DS Action diver och kan rekommendera något fabrikat? Jag har 38mm versionen och spanar efter 19mm gummi i olika färger.
Snyggt! Köpte du via Usa, hur lång tid tog det? Tråkigt när det tar sån tid att få hem..Uncle Seiko Tropic 19 mm sitter som ett smäck!
@SörenWarg
Jag fick ditt ditt meddelande men svarar här eftersom det inte går att infoga bilder i pm. Så här ser gummit ut. Inte den bästa bilden men jag kan verkligen rekommendera Uncle Seiko. Bra kvalitet och supertrevlig kille.
Tack för tipset! Det gör det betydligt enklare om 20mm funkar. Är det knepigt att få av och på gummit när det sitter tight?Den officiella Certina tråden!
beroende på skick säg runt 1.2k-2k är min gissning. Finns köpa för ca 2.5k med moms från ashford tror jag det är. cool och udda iaf! 😎 Ah jävlar, då behåller jag den…värd mer för mig :) Tack för svar!klocksnack.se
Jag tror det kan variera lite från band till band. Beroende på hur mjukt eller hårt det är, gummi eller mer silikon osv. Sen kan ju bandstift skilja sig lite också. Men jag minns inte att det var något knepigt för mig, 1 mm för stort är ju inte mycketTack för tipset! Det gör det betydligt enklare om 20mm funkar. Är det knepigt att få av och på gummit när det sitter tight?
Ja, precis, från USA. Det tog väl ett par veckor inkl tullhantering i Sverige. Lite drygt såklart men värt det tycker jag.Snyggt! Köpte du via Usa, hur lång tid tog det? Tråkigt när det tar sån tid att få hem..
Min förra CertinaBlivit väldigt sugen på en ds action diver med det integrerade gummiarmbandet, någon som har och vill dela lite bilder?
Väldigt snygg, med gummit oxåMin förra Certina
Jäkligt schysst ändåMin förra Certina
Så det gamla gummit passar även på nya uppdaterade 43 mm? Riktigt vass look, helt klart den jag själv hade valt, gummiälskare som jag är. Hittar inte den här konfigurationen på Certinas hemsida konstigt nog.Min förra Certina